Zandbak

Hoi,

De zandbak is hier favoriet, ook al vindt ze het nog steeds een ramp als haar handjes onder het zand zitten (raar kind). Maar zo snel ze hem in het oog krigjt wil ze erin. En ja er komt wel wat zand naast de bak, jammer dan dat vegen we weer op.
Tegels zijn echt een uitkomst, op een grasveld is het een ander verhaal, daar blijft het zo liggen. Deze zandbak staat nu op het terras, dus kan ze lekker spelen terwijl ik binnen een beetje aan het rommelen ben. Ideaal! Laat het goede weer maar komen!

En het zand in huis, dat van de kleding komt... ach daar hebben we een stofzuiger voor.

Hier komt trouwens binnenkort ook een zandbak in de tuin, kan ze daar ook spelen. (ja onze tuin en het terras liggen op 2 verschillende plaatsen.

Succes met je beslissing!

Liefs Nanda

PS. anders mag Thomas hier lekker in de zandbak komen spelen hoor, er is plaats genoeg

wij hebben ook een zandbak in de schuur

twee jaar geleden gekocht voor de oudste twee met als gevolg idd overal zand en ik kon nog zo hard zeggen dat het erin moest blijven maar het lag overal

moet er dus nog hard overdenken of ie ooit nog wel gevuld gaat worden voor elise

saskia

hee mama's

Daniëlle is er ook dol op en we zijn op zoek naar een goede 2de handse zandbak.
we hebben nu zand in de klep van de schatkist zitten en ze is er niet bij weg te halen...
bij ons staat deze op de tegels (bestrating) en zelf vind ik het vrij praktisch...

al het zand dat erover heen gaat veeg je grotendeels op en gooi je terug in de bak...en de rest die je niet opgeruimd krijgt.......die veeg je gewoon uit, zit er gelijk weer genoeg zand tussen de bestrating hhahahahaha

Groetjes Veronique

Thom heeft voor zijn eerste verjaardag een zandbak gekregen van mijn schoonouders. Hij is dol op zijn zandbak en wil er nu iedere dag in zitten, het is zo erg dat hij niet meer door de tuin wil lopen zonder in de zandbak te spelen..Gelukkig zit er een deksel op, haha. En als hij er thuis niet in zit, speelt hij er op het KDV wel in, dus zand komt er toch wel binnen. Maakt mij niet zo veel uit, het is makkelijk weg te vegen of op te zuigen. Het is in ieder geval goed voor uren speelplezier!

Groetjes Laura mv Thom

Bedankt voor jullie reacties en leuke foto's!!! Jullie zijn schatten!!!!
De zandbak komt er!! Maar eerst even het spuug lelijke stomme onhandig schuurtje slopen en dan komt er op die plek een zandbak!!! Haha Zal straks gelijk mijn broertje aanspreken om dat onding weg te slopen!! Als die weg is en het beton is dan ook weg dan kan daar mooi een zandbak van gemaakt worden!!! Ik laat jullie de foto's dan wel zien!!!
Dikke knuffel Esther

Dit is dus het schuurtje.

Het schuurtje (hokkie) was eerst van mijn schoonouders en mijn schoonmoeder wilde m niet dus hup naar ons gebracht. De plek van dit hokkie is ook niet goed zie maar met de deur.
Liefs Esther

Terug
Bovenaan