Zantac??

Ik ben vrijdag teruggeweest naar de ha. Liam had nu ook rode vlekjes over zijn hele lijfje, naast zijn pukkels/eczeem in zijn gezicht. Huisarts denkt nu aan een koemelkallergie. Aangegeven dat ik borstvoeding wil blijven geven. Hij heeft overleg gehad met de kinderarts. Ik volg nu een koemelkvrijdieet sinds vrijdagavond en het lijkt wel wat beter te gaan. Zijn vlekjes zijn weg. Morgen moet ik naar de dietist, ik heb op internet gekeken en aan de hand daarvan gestopt met produkten; ook met soja, vis, ei, noten en zaden. Vandaag maar een half uurtje geslapen, maar weinig gehuild en goed te troosten. Vannacht voor het eerst 'doorgeslapen' van half tien tot kwart over drie, wauw. Daarna had hij wel weer last van zijn reflux, slikken en elke keer als hij in slaap wegzakte verslikte hij zich weer bijna. Net als vandaag overdag. Dus dat is nog steeds niet beter, ondanks de medicatie.
Wel balen hoor; dit alles bij elkaar. Bij mijn dochtertje hebben we ook ellende gehad en ik had nu gehoopt op een gezond tevreden kindje. En in de plaats daarvan heb ik een mooi mannetje wat een heleboel pijn heeft.
Maar goed, zet hem op meiden, gewoon naar de artsen toe als je gevoel zegt dat het niet goed is. Ik ben er ondertussen ook vaker geweest dan voor mijzelf in de afgelopen tien jaar. So be it

Terug
Bovenaan