Zenuwachtig, vandaag NOD

Hoi Wies!!!

Ik ben nog niet ongi geworden.
Ik vind het ook heel spannend!
Ik durf niet zo heel goed te testen. Misschien ga ik het morgen ochtend doen.

Jou NOD is toch morgen?? Ik hoop dat we straks samen zwanger zijn!
Ga jij morgen gelijk testen???

Liefs, Sarah

Hoi Rene

Ik zal je even op de hoogte houden.
Ik ben nog niet ongi geworden en denk erover om toch maar morgenochtend te gaan testen.

Ik zag op de lijst dat jou NOD op 5 december is. Dat zou wel een heel leuk sinterklaascadeautje zijn.

Laat je het ook weten??

Liefs, Sarah

He Wies..

Ben ik weer.
Op de NOD lijst sta je op 9 december, maar ik had volgens mij ook ergens gelezen aankomende woensdag.

Nou ja we gaan gewoon duimen toch..

Liefs, Sarah

Hai Sarah

Nou bij mij was het een beetje onduidelijk he
Ik heb een aantal cuclussen gehad van 34 en 1 van 43 dus 9december is de langste cyclus. En 34 zou dus vandaag zijn woensdag, maar nog niet ongi geworden. Ben wel misselijk, beroerd en heb al een paar keer last gehad van maagzuur. Zouden dat de tekens zijn?
Tja lijkt me wel gezellig om samen zwanger te zijn. Laat je het me weten. Ga jij dit weekend testen? Oh sorry volgens mij heb je het al verteld en heb ikhet niet onthouden. Dat is dus ook een van mijn kwalen ik vergeet van alles. Waardeloos. Maar goed, ik lees het wel. Wij gaan vrijdagavond testen.

veel liefs wies

en? en? en? hoe staat het er nu voor????? Ik ga duimen voor jou/jullie, hoor!!!!

Groetjes, Tess.

Hoi meiden

Ik heb nog niet getest. Ik had woensdag ook een crematie, dus vond het niet zo'n goed moment.
Eigenlijk ben ik gewoon bang dat ik een negatieve test krijg. Ik heb helemaal geen zwangerschaps verschijnselen.

Wies succes morgen met testen. Ik hoop voor je dat het een vette streep of een vette plus is.

Ik kijk nog wel even wanneer ik test, maar zodra ik het weet laat ik het jullie weten..

Rene jij zal nu ook wel behoorlijk in spanning zitten. Succes tot 5 dec.

Ik zal voor jullie allerbei duimen..

Liefs, Sarah

Sorry, moet van mijn vriend zeggen::::

WE GAAN TESTEN!!!   niet ik.

Hai Sarah,

wat leuk om van jou weer wat te horen. dat jij tegen de spanning kan brr ik word er helemaal vervelend van. Ik bedoel ik loop hier alleen maar een beetje te piekeren en bij alles wat ik voel denk ik o nu word ik ongi. Gelukkig is dat nog niet het geval maar je weet het maar nooit. Stiekem wil ik vanavond al wel testen, maar we hebben morgenavond afgesproken. Ik weet alleen niet of ik dat vol hou ik heb namelijk morgen een adv dag dus... dat word een lange dag.

veel liefs Wies

Terug
Bovenaan