Zenuwachtig, vandaag NOD

sarah,

laat het ons vandaag dan ook nog weten e

veel succes

Hoi wies.

Als er geen collega's ziek worden ben ik morgen ook vrij.
Dan zie ik je misschien morgenochtend nog wel op het forum.

Liefs, Sarah

Hai Sarah

Nou helaas we hebben gisteren getest en het was negatief. Nu hoop ik maar dat mijn cyclus toch niet 34 dagen was maar 43 dus stiekem heb ik nog een beetje hoop. Dan zou het nu betekenen dat mijn nod op   9 december is. Ga zo maar weer alvast een test kopen. Maar ja, ik moet me zelf ook niet voor de gek houden want ik heb het gevoel dat ik ongi. moet worden. En hoe is het bij jou? Ben benieuwd.

veel liefs wies

He Wies!

Wat balen dat de test negatief is.
Ik hoop dat je volgende week wel positief test.
Ik ga heel hard duimen!!!!!!!!!!

Ik heb net getest en ik ben zwanger. Ben heel blij, maar het is ook heel spannend. Ik zou het zo leuk vinden als je mee kan naar het augustus forum.

Ik hoor het volgende week nog wel he!!

Liefs, Sarah

Hai Sarah

Super voor jou joh maar dat heb ik in het andere berichtje ook al laten blijken. Ik heb namelijk eigenlijk een vraag
met wat voor een test heb je getest en nog een vraagje met ochtend of avondurine of maakt dat niet veel uit? Hoeveel dagen na de nod heb je getest?
Sorry op deze vragen zit jij natuurlijk helemaal niet te wachten. Maar jij bent eigenlijk de enige op dit ogenblik die mijn vraag kan beantwoorden.
En ik, wij vinden het echt super voor je. Geniet er van he en hou mij op de hoogte wat je allemaal gaat doen wanneer naar de gyn. ha enz. en hoe ga je het kamertje doen?
nou ik hoor hoop ik snel van je

veel liefs wies

Hoi Wies

Ik heb getest met clear blue. Het was avond urine. ik heb wel eerst in een potje geplast omdat ik bang was dat ik misschien te weinig zou plassen voor de test. Ik kon zo ook kijken of het een beetje geel (sorry) zag. Zodat ik kon zien dat ik niet teveel had gedronken.
Ik teste 5 dagen na mijn NOD.

Hoe is het met jou?? Zit je nog in spanning voor volgende week of zijn die vervelende duivels al gekomen?
Ik duim voor jullie.

Liefs, Sarah

ja wij zitten nog steeds in spanning. Ik zou elke dag wel een test willen doen maar ja daar schiet ik niks mee op. af en toe denk ik dat ik ongi word maar het is er nog steeds niet. ben nog wel misselijk maar ja dat zegt ook niks meer ben ik wel achter
gewoon afwachten en afleiding zoeken.....

liefs wies

Terug
Bovenaan