Zetten jullie je bed bij 37 weken al op klossen of later?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Ja ja we moeten er aan geloven
Vanmorgen bij de Thuiszorg geweest en klossen gehaald.

Mijn man wil ze er gelijk onder zetten om geen gedoe te hebben straks als de beebie komt.
Maar ja misschien blijft ie nog wel 4 weken zitten!?
Best wel hoog (bij ons komt ie op 85 cm)

Wat doen jullie?

Jacomien
37 weken en 2 dagen

ons bed was net een paar cm te laag maar door de ombouw kunnen we het ook moeilijk opzetten met klossen, dus wij doen geen klossen eronder

ik heb wel de intensie om het bed met 37 weken op klossen te zetten (over een paar daagjes dus)
Wel is het lastig vanwege de ombouw. Ik hoop dat alles het houd als t op klossen staat.

Het bed moet op 85 cm komen te staan heh.
Het is vrij hoog, maar niet zo dat je erin moet klimmen.
En misschien is t nog wel makkelijk ook, je gooit je benen naast t bed en je staat al bijna.

hallo,

bij mij staan ze er al onder die klossen,
ik vind het zelf heel fijn, het is vooral makkelijker bij het uit bed komen, erin gaan is ook goed te doen.

Succes ermee,
groeten

Bij ons moet het bed op 80 cm komen te staan en dat staat hij precies met die klossen eronder.
Ik had ze maar vast gehaald (hoef ik daar niet meer aan te denken ) En toen heeft mijn vriend ze er ook gelijk onder gezet.
Ik vond het nog een beetje vroeg, maar ben er wel hartstikke blij mee, want het is veel makkelijker uit bed komen.
Als ik 's nachts mijn bed uit moet om naar het toilet te gaan, dan ben ik een soort van stijf en doordat mijn bed nu zo hoog staat hoef ik mezelf niet meer omhoog te duwen. Ik laat me van mijn bed glijden (heb er wel een klein krukje naast staan) en dan sta ik gelijk rechtop.

Groetjes Elise
35wkn+3dgn

Hoi,

wij hebben vandaag ook de klossen gehaald, maar ik beval in het ziekenhuis! en ik vind het eng om met zo"n dikke buik zo hoog te liggen, wij hebben ze nu, maar wij wachten of het van de kraamverzorgster moet, dan kunnen ze er nog snel genoeg onder.

Groetjes Tamara

ik ga het net zo doen als tamara, bij de telefonische intake zeiden ze ook dat ik kan wachten tot de kraamverzorgster komt en misschien hoeft het voor haar niet. Ik ga ook in het ziekenhuis bevallen dus ik wacht er nog mee. Ik heb ze nog niet eens opgehaald.

In principe wil ik ze graag eerder onder ons bed hebben maar aangezien we ver bij het leenpunt vandaan wonen en het niet erg breed hebben vinden we het zonde om daarvoor alleen helemaal heen te rijden.Als ik 37 wk en 2 d ben heb ik een afspraak in het zh en dan komen we er aan langs.Die dag gaan ze er nog onder.Ik heb last van mijn bekken en dus is het heerlijk om gewoon op te staan en je niet hoeft op te drukken.Waar jullie wel mee uit moeten kijken(ik spreek uit ervaring) is dat je niet vergeet dat ze eronder zitten.Toen ik zwanger was van mijn zoontje moest ik plassen en hopsa uit bed en zo tegen de muur.Alles is gelukkig goed gegaan maar de schrik zat er flink in.Niet vergeten dus dat ze eronder zitten.

Terug
Bovenaan