Zetten jullie je bed bij 37 weken al op klossen of later?

Wij gaan komende weekend ons bed verhogen want maandag ben ik 37 weken zwanger. En als de bevalling begint is dat altijd plotseling en dan wil je niet nog je bed moeten verhogen.

gr
Marielle

Bij mij staat mijn bed sinds dit weekeind op klossen. Vandaag ben ik 37 weken.

Persoonlijk zou ik niet wachten tot de bevalling. Bij ons zou dat nog geeneens kunnen, want ons bed is loeizwaar, dus mijn schoonouders hebben ook geholpen om het bed omhoog te krijgen. Om het mijn man nou alleen te laten doen terwijl ik weeen aan het wegpuffen ben.....

Ik vind het trouwens wel vrij hoog. Ons bed is nu 82 cm, en volgens mijn vk moet hij tussen de 80 en 85 cm hoog zijn, terwijl kraamzorg het heeft over tussen 70 en 80 cm.

Ik heb de klossen naast het bed staan (nog niet eronder). Wij hebben nml een bed met een hele brede harde rand en dit is zeer pijnlijk instappen als het bed zo hoog staat en met een krukje ernaast ben ik bang dat ik mijn nek breek. Wij zetten de klossen eronder zogauw ik uit het ziekenhuis kom na de bevalling.
groetjes doortjebrabant (37wkn 4dgn)

ik ga maandag de klossen halen en zorg dat ze er voor donderdag onder
zitten, ben dan 37 weken. dan is het op tijd.
ben benieuwd hoelang ze er dan onder blijven...

groetjes bianca

Wij hebben vandaag de klossen onder het bed gezet. Een hele verbouwing, ons bed staat namelijk onder het schuine dak, maar....het is gelukt... Nu maar hopen dat ik er vannacht niet uit val als ik naar de wc moet... Haha!!

Groetjes, Mirjam (maandag 37 weken)

Terug
Bovenaan