Zetten jullie je bed bij 37 weken al op klossen of later?

ik weet niet of dat hier was, maar ik heb ergens gelezen dat je ook bierkratten kunt gebruiken ipv klossen. Dus als je het eerder wil doen, of je komt er niet meer langs zou dat misschien een optie zijn?

Ja dat is ook een idee maar we zijn er 6 nodig kan ik bij de supermarkt lege kratten halen?Of moet ik volle kratten halen.Dit is ook in 1 keer zon inverstering .We redden het deze maand net aangezien er in huis het nodige kapot is gegaan deze maand en vorige(auto,lekkage in de douche zo door het plafond naar de woonkamer,cv ketel)We hebben nog net genoeg om boodschappen te doen en geboortekaartjes te kopen)Maar ja ik zal niet klagen want alles is in huis.Mevrouw met nesteldrang heeft alles in huis.Kleertjes,adnormaal veel pampers voor zoontje en baby en alle kraamboodschappen, wc-papier, wasmiddel.muisjes, beschuit, drinken,koffie.

ja das ook weer waar, zo'n leeg kratje moet je wel betalen. je krijgt het wel weer terug, maar daar heb je nu niks aan. Ik denk dat je je echt geen zorgen moet maken, als je het regelt met 37 weken zoals je van plan bent dan ben je ruim op tijd. Als je baby eerder komt dan moet je toch naar het ziekenhuis en heb je ze waarschijnlijk niet nodig.

Ik ga zowiezo naar het zh omdat mijn zoontje met een ks is geboren en deze waarschijnlijk ook maar het in en uitstappen word makkelijker i.v.m mijn bekken.

bij ons gaan morgen de bierkratten eronder ben dan 37w1d.
het zal wel even wennen zijn zo;n hoog bed.
Wij hebben onze kratten bij de supermarkt gehaald.
gewoon even langs gaan bij de plek waar je je legen flessen terug brengt. Daar even aanbellen en dan kan je om lege kratten vragen, je moet alleen wel statiegeld over de kratten betalen maar dat krijg je weer terug als je ze inlevert.

groetjes,
Patricia

ik moet zelfs beneden bevallen! ik mag dus niet eens boven, dus moet een comleet bed lenen en ruimte in de woonkamer maken.

op zich vind ik het niet erg maar het moet met 37 week al, dus straks heb ik misschien wel 4 weken zo'n mega bed in de woonkamer staan,en daar zit ik eigenlijk niet echt op te wachten.....maar goed je moet er wat voor over hebben he hahaha

kan ik wel relaxed een filmpje kijken voor die tijd hahahahha

groetjes jippie
35-5w

Wij hebben het bed al hoog staan.. bij 36 wk en 5 dagen.
maar.. echt fijn is het niet.
Ik ben zelf 1,65 dus niet zo groot. ik heb een krukje nodig om er op en er vanaf te komen..

wil wel in het ziekenhuis bevallen, maar vorige kraamhulp deed best moeilijk toen we ze er niet onder hadden.
dus nu maar vast gedaan, ook het zeiltje eronder... Bleh.. wat plakkerig
Heb onder de molton gedaan, daarbovenop nog een badhandoek dubbel, en een gewone hoeslaken.. maar toch.. zweet best..

Jippie,.. waarom moet jij beneden bevallen? en magje niet boven liggen?

groetjes
Jeannette

ik heb het gister toevallig even gevraagt, en dat moet omdat ze dan zeker weten dat je in nood makkelijk weg kan.

als er iets is duurt het nog wel 20 min voor de ambu er is en als je dan ook nog eens moeilijk naar beneden kan, (hebben hier zelf geen ziekenhuis) hebben ze liever dat je gewoon beneden ligt.

opzich zit er wel wat in, maar vind het wel een eng idee dat er zo'n bed in de woonkamer staat te wachten op HET moment..........

groetjes jippie

Terug
Bovenaan