zevenenhalve maand zwanger en op straat gezet

Hoi Angelique,

Blij om te horen hoe het tot nu toe gaat, ik heb dit wel in de gaten gehouden hoor, heb het zo met je te doen!
Ik hoop dat die schoonzus wat relaxter is dan de zus. Fijn dat je broer ook zo goed helpt om een oplossing te vinden.
Ik kan me wel voorstellen dat je niet meer zoveel vertrouwen hebt in je 'ex' dus ik vind het verstandig dat je toch ook voor jezelf gaat proberen de dingen te regelen. Hopelijk kun je nu toch nog terug en in je 'eigen' huis bevallen en je kraamtijd daar hebben. Dan kun je daarna wel weer verder zien wat je gaat doen. En natuurlijk hoop ik dat de andere gesprekspartners je ex duidelijk kunnen maken dat je hulp, steun en rust nodig hebt ipv ruzie en dat hij zich ook bewust is van zijn rol in dit geheel en natuurlijk het belang van jullie dochtertje voor dat van hemzelf gaat stellen. Als hij dat doet dan is het vast wel dragelijk om nog een paar maanden bij hem te wonen.
Het is voor jullie kindje later ook belangrijk dat jullie het nog een beetje met elkaar kunnen vinden!
Nou ik hoop het beste voor je. Succes met het gesprek en we horen graag hoe het is afgelopen!

groetjes
Klarie
 
Terug
Bovenaan