Zie het even niet meer zitten…

Heel herkenbaar dat je niet meer durft te hopen! Elke keer die hoop en teleurstellingen zijn zo vermoeiend elke maand. Bij ons (en meerdere ziekenhuizen) kun je met je digid inloggen. Bij ons staat zaad uitslag wel bij vriend en niet bij mij. Dus zou dat eens proberen :)

begin heel langzaam te wennen aan het idee, maar het gaan nog lange 8,5 weken worden tot we op de 12 weken grens zijn (ook nog eens rondom mijn verjaardag). Durf nog niet te blij te zijn uit zelfbescherming. Ga ook pas volgende week denk ik aanmelden bij vk. Elke keer als ik naar de wc ga check ik toch even het wc papiertje ? al hoeft bloed ook nog niet veel te zeggen. Hopelijk krijg ik er met de tijd wat meer vertrouwen in. Zou zonde zijn als ik er helemaal niet van kan genieten. Kan me ook slecht concentreren op werk. Nog niets uit mijn handen gekomen hahaha

[quote quote=10334647]Heel herkenbaar dat je niet meer durft te hopen! Elke keer die hoop en teleurstellingen zijn zo vermoeiend elke maand. Bij ons (en meerdere ziekenhuizen) kun je met je digid inloggen. Bij ons staat zaad uitslag wel bij vriend en niet bij mij. Dus zou dat eens proberen ? begin heel langzaam te wennen aan het idee, maar het gaan nog lange 8,5 weken worden tot we op de 12 weken grens zijn (ook nog eens rondom mijn verjaardag). Durf nog niet te blij te zijn uit zelfbescherming. Ga ook pas volgende week denk ik aanmelden bij vk. Elke keer als ik naar de wc ga check ik toch even het wc papiertje ? al hoeft bloed ook nog niet veel te zeggen. Hopelijk krijg ik er met de tijd wat meer vertrouwen in. Zou zonde zijn als ik er helemaal niet van kan genieten. Kan me ook slecht concentreren op werk. Nog niets uit mijn handen gekomen hahaha[/quote]
Oke, dat wist ik niet.. kan inderdaad online inloggen via DigiD, maar hij gooit me er steeds uit.. 
Toch maar braaf wachten op morgen (we wachten toch al lang genoeg....)
Snap dat je je zelf wilt beschermen.. Volg je eigen gevoel! Jou verhaal geeft ons in ieder geval heel veel hoop!!

[quote quote=10334697]Over 2 dagen mijn nod dus ik hoop dat verdere onderzoeken niet nodig zijn[/quote]
Ik duim voor je!!!!

[quote quote=10334417] Hey Elize, Ik ben niet thuis in het ICSI verhaal, wij krijgen hopelijk woensdagmiddag te horen wat er voor ons mogelijk is… Hopelijk is het zaad goed genoeg voor IUI. (mits het zaad van mijn man ineens wonderbaarlijk beter is, maar dat verwacht ik niet) Op zich komen we de tijd goed door, we werken allebei fulltime, de wachtweken zijn daarentegen killing…Ik heb een paar collegas in vertrouwen verteld waar we mee bezig zijn, we zien elkaar vaker meer dan dat ik mijn man zie in een volle werkweek haha. Verder weet niemand dit, behalve mijn ouders en schoonzus. Hoelang zijn jullie al bezig? Schrijf maar van je af hoor.. Merk dat dat mij ook oplucht! Ben benieuwd hoe het met je is! Is dit jullie eerste terugplaatsing? Wel heel spannend hoor..[/quote]
Hey Muisjex,
Dank voor je lieve bericht. Afgelopen dagen waren echt zo klote. Mijn menstruatie is doorgezet zoals ik al had verwacht en dat voelt zo vreselijk. Ik voel me leeg, verdrietig en somber. Het was onze eerst ICSI poging en TP. Helaas is het dus niet goed gegaan. Stiekem heb je wel meer hoop doordat het een embryo is wat er teruggeplaatst word maar helaas mocht het niet zo zijn. Ik ben op het moment thuis, omdat ik zowel fysiek als emotioneel moe ben en de wachtweken waren vreselijk. Ik denk dat mijn lichaam moest herstellen van alle hormonen en de punctie en overstimulatie. Een stukje wandelen en ik ben kapot en buiten adem. Terwijl ik voor het traject elke dag liep en fietste etcetera. 
Hoe gaat het met jou?

Elize wat naar dat je je zo voelt☹️ Heb je nog Cryos? Heb je nu een maand pauze of meteen weer door? Ik herken je lege en sombere gevoel helaas.

muisje hoe was de uitslag??

Hee allemaal,
Een flinke domper... Er was geen verbetering.. We worden doorgestuurd naar Belgie voor IVF en waarschijnlijk ICSI. 
We zijn behoorlijk van slag, maar weten nu wel waar we aan toe zijn.
Hopelijk kunnen we door alle corona hectiek snel terecht.
Wil op jullie reageren, maar mijn energie is op, en mijn emoties gaan alle kanten op..

Terug
Bovenaan