Zie het even niet meer zitten…

Wij hebben komende week een telefonische afspraak.
Mijn man heeft vandaag opnieuw een potje ingeleverd voor een proefopwerking.
Dan horen we of het zaad goed genoeg is voor IUI. 
Nog nieuws Girafje of Irene? 

Het zaad van mijn man is goed dus daar maak ik me geen zorgen over mijn nod is donderdag anders 1 week later een hsg en dan gaan ze me inplannen voor iui maar de wachtlijst is een half jaar 

Hoi dames,
Ik wil me graag aansluiten hier. Pff wat is het wachten een regelrechte ramp zeg. Ik voel me zo eenzaam en alleen. Ik zou zo graag met lotgenoot willen afspreken, maar helaas ken ik niemand in mijn omgeving. We hebben zojuist een ICSI traject achter de rug en ze hebben een embryo terug geplaatst. We zitten nu te wachten. Mijn NOD is 24 juni.
Gisteren had ik een beetje bloed bij het afvegen en vanochtend leek het wel of het een beetje bruinig was. Iemand bekend met innestelingsbloeding? 
Ik hoop hier een beetje steun te krijgen lotgenoten. Hoe doen jullie het? De tijd doorkomen? Werken? Je sociale leven etcetera, het delen van zulke kwetsbare prive zaken? 
Liefs

[quote quote=10333864]Hoi dames, Ik wil me graag aansluiten hier. Pff wat is het wachten een regelrechte ramp zeg. Ik voel me zo eenzaam en alleen. Ik zou zo graag met lotgenoot willen afspreken, maar helaas ken ik niemand in mijn omgeving. We hebben zojuist een ICSI traject achter de rug en ze hebben een embryo terug geplaatst. We zitten nu te wachten. Mijn NOD is 24 juni. Gisteren had ik een beetje bloed bij het afvegen en vanochtend leek het wel of het een beetje bruinig was. Iemand bekend met innestelingsbloeding? Ik hoop hier een beetje steun te krijgen lotgenoten. Hoe doen jullie het? De tijd doorkomen? Werken? Je sociale leven etcetera, het delen van zulke kwetsbare prive zaken? Liefs[/quote]
Hey Elize,
Ik ben niet thuis in het ICSI verhaal, wij krijgen hopelijk woensdagmiddag te horen wat er voor ons mogelijk is... Hopelijk is het zaad goed genoeg voor IUI. (mits het zaad van mijn man ineens wonderbaarlijk beter is, maar dat verwacht ik niet)
Op zich komen we de tijd goed door, we werken allebei fulltime, de wachtweken zijn daarentegen killing...
Ik heb een paar collegas in vertrouwen verteld waar we mee bezig zijn, we zien elkaar vaker meer dan dat ik mijn man zie in een volle werkweek haha. Verder weet niemand dit, behalve mijn ouders en schoonzus.
Hoelang zijn jullie al bezig? Schrijf maar van je af hoor.. Merk dat dat mij ook oplucht!
Ben benieuwd hoe het met je is! Is dit jullie eerste terugplaatsing? Wel heel spannend hoor..

[quote quote=10333894]Ik word volgende ronde op de wachtlijst voor iui gezet een half jaar nod 25 juni[/quote]
Jeetje.. een half jaar... Je zou toch denken dat ze dit toch iedere week met een hoop koppels kunnen plannen...
Waarom duurt het zo lang? enig idee? Of komt dit echt door het corona-verhaal, en zijn er zooooooveel koppels voor je? 

Geen idee waarom ze me een half jaar geleden niet gelijk op de wachtlijst hebben gezet. Ik denk omdat er geen oorzaak is gevonden dat we het eerst nog een half jaartje moesten proberen en indd door C orona 

Terug
Bovenaan