zie het niet zitten

Er zijn vrouwen die gewenst zwanger raken, maar die het zwanger zijn vreselijk vinden. Hoe dat komt? Geen idee. Iedereen is anders. Misschien liggen hormonale veranderingen hieraan ten grondslag. Maar ik weet dat je de enige niet bent en zeker als het eigenlijk niet in de planning zat, dan zul je je veel eerder ergeren aan ieder zwangerschapskwaaltje.
Ik hoop voor je dat je je beter voelt als je kindje er is en mocht dan nog het negatieve gevoel overheersen, dan zul je zo snel mogelijk aan de bel moeten trekken.
 
Zo zie je maar hoe oneerlijk het is verdeeld in de wereld. De meeste meiden hier op dit forum beleven veel verdriet door een miskraam of dat het lang duurt om zwanger te worden en een ander wordt zwanger terwijl die het vreselijk vind.
 
Ja, daar heeft Engel helemaal gelijk in; ik spreek uit ervaring. Zijn zelf 5 jaar bezig geweest, heb een miskraam gehad, maar ben nu gelukkig 33 weken zwanger. Ik begrijp dan ook niet waarom iemand niet blij met een kindje kan zijn.
 
Anoniem van hierboven..
Ik kan heel goed begrijpen dat het voor jullie een beetje idioot klinkt. Maar probeer je in te leven in de situatie van iemand anders... Niet iedereen leidt hetzelfde leven. Ik ben ook ongepland zwnager, en na de test heb ik dus wel 2 weken in een dip gezeten alleen ik ben nu 30 weken zwanger en ik ben dolblij en ik kan niet wachten tot het er is. Ik heb ook wel dat ik 's nachts zweten wakker word en denk "Jemig! mijn leven gaat zo ingrijpend veranderen, wat ben ik godsnaam aan het doen?" Maar goed, ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die er lang over doen om zwanger te raken, dit zich niet voor kunnen stellen, maar het getuigt toch wel van weinig begrip t.o. mensen die anders denken en leven...
 
Terug
Bovenaan