Ziek

Hey,

Ik moest ook meteen aan mond-en-klauwzeer denken, misschien een variant erop??
Wat zielig zeg, gaat het nu al wat beter met haar??
Misschien idd een ijsje geven, zeker met aften in de mond is dat vaak wel lekker!!

Veel beterschap, Liefs MJ

@zonnetje: hoe is het bij jullie?

Hier qua nacht wat beter als gisteren: nog wel bij ons in bed, paar keer wakker, maar geen uur achter elkaar krijsen.
Alleen wil het eten/drinken nog niet zo. Zal eens ors halen. Bedankt voor de tip. Gebruik dat nou echt nooit.

Op de site van het RIVM staat dat het geen mond-en-klauw zeer is.
Ze ligt nu weer in bed en ik ga ook weer maar even...

ik geef het altijd als ze koorts heeft en weinig drinkt. t kan geen kwaad, t zorgt ervoor dat er vocht in het lichaam blijft zodat ze niet uitdrogen.
je kant t gewoon bij de drogist kopen hoor, waarschijnlijk goedkoper dan bij een appotheek.

wel fijn dat het al iets beter gaat!

liefs, do

Hoi,

Nynke gaat alweer een stuk beter.
Ikzelf ben nog erg zwak ik heb de huisarts gebeld en als het vrijdagochtend niet over is moet ik langskomen.
Er heerst wel griep zei ze.

Wat vervelend dat het eten en drinken nog niet wilt lukken.....
Ik hoop dat ze snel beter is.

Groetjes Stefanie

hoi,

vervelend zeg! mijn broertje heeft mond en klauw zeer gehad.. paar jaar terug.. en aangezien hij een echte eter is en niks overslaat is hij toen wel 5 kilo afgevallen!
het deed zo verschrikkelijk zeer in zijn mond. hij kreeg een melkachtig drankje dat voor de plekken in zijn mond hielpen maar mn ouders moesten hem met zn 2en vast houden zo vreselijk zeer deed dat..

gelukkig dat het nu wat beter gaat, maar heb je echt niks ervoor gekregen? sterkte en hopelijk knapt ze snel weer op!!! en gaat het slapen beter!

succes!
liefs, christien

dit vond ik op t internet. tis copyright dus vandaar alleen de site.

liefs do

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/kinderen/9978-infectieziekten-bij-kinderen-hand-voet-en-mondziekte.html

Terug
Bovenaan