Ziek

Hoe is het met alle zieke kindjes? Ik hoop dat jullie vannacht allemaal weer wat beter geslapen hebben.
En mocht je ors er niet in krijgen, vinden ze hier heel vies. Dan kan een sportdrankje als aquarius of AA ook. Dat smaakt een stuk lekkerder en er zit hetzelfde in. En daarbij veel suiker, maar als ze ziek zijn vind ik dat niet zo heel erg.
Beterschap allemaal!

Gelukkig vannacht een betere nacht gehad!!! Het einde lijkt hier(qua niet-slapen) in zicht!
Om 12u was ze even wakker, maar sliep ze zelf weer verder. Toen om 13u en heeft ze bij ons in bed even wat gedronken en (hoera!) weer naar haar eigen bed. Rond 4u is ze ook wakker geweest, maar ging weer zelf verder en uhhhh... toen werd ik om half 10 wakker gemaakt door mn man(die al ontbeten had en naar de kapper geweest was). Ik heb mn wekker met geen mogelijkheid gehoord.
Vandaag heeft ze nog maar 1 fles melk op & een halve boterham(zonder korst). Verder weigert ze nu even, dus hoop dat het uit bed lukt om gelijk een fles te geven.
Ze had een rolletje snoepjes gehad, ging ze uitpakken en aan de poes van de buren geven die ze natuurlijk niet moet.... ;-?
Ze oogt in ieder geval beter en dat geeft hoop!

Op internet lees ik dat het een mild verlopende ziekte is, nou in de twee jaar dat ze er is, heeft ze nog nooit zo'n pijn gehad.
Er is iets verdovends voor de mond, maar dat wilde de HA niet geven. Het verdooft nl. ook de keel en als ze verslikken bv in de slaap is er kans op longontsteking.

Gelukkig dat ze al wat beter is!!
Altijd zo zielig voor die kleintjes.

Nynke kreeg vanavond inene weer verhoging.
Ikzelf ben nu al een week thuis en ik blijf verhoging houden 38 graden.
Ik ga dus morgen maar de huisarts bellen en ik ben zelfs bang dat ik een longontsteking heb.....
Ik heb alle sympthomen ik had veel slijm op de borst was mijn hele stem kwijt...heel moe, spierpijn drukkend gevoel op mijn oren.
Ik vertrouw het niet helemaal aangezien die verhoging maar aanhoud....

Terug
Bovenaan