ziekenfonds betaald hormonen niet hoe zit dat ?

hoi moekje !
Als je die hebt graag ! Ik wil deze wel over nemen van je ! ik ga nu beginnen met gonal-F maar als deze niet aanslaat moet ik volgende maand die medicijnen nemen ! dus als je aanbod nog staat ! GRAAG !
Mijn mail adres is muldermichiel@wanadoo.nl dus ik hoor het graag van je !

Liefs Alexandra

hoi alexandra,

morgen heb ik tijd om ff langs het postkantoor te gaan dus dan stuur ik de medicijnen gelijk naar je toe oke

ben je dus niet vergeten hoor

groetjes moekje

Hallo,

nou ik heb vanmorgen ook een tijd met de verzekerijn aan de telefoon gezeten.. Ik ben verzekerd bij Unive.

Ik krijg de eerste 3 IUIs vergoed, voorevt hormoonmedicatie moet de gyn een aanvraagformulier naar Unive sturen, maar die heb ik niet. De pregnyl moet ik zelf betalen, maar die is gelukkig maar 11 euro.

Na IUI 3 moet ik dus alles zelf gaan betalen! Heeft iemand een idee hoeveel dit kost??

Liefs Janu

Hallo Janu79 !
Ik weet natuurlijk niet wat voor hormonen jij gebruikt , maar ik betaal per cyclus 260 euro ! Best veel geld ! Nou ik hoop gewoon voor jouw dat het de eerste 3 keer gaat lukken !
Liefs alexandra!

Hoi moekje!

Nou super !!!  ! Dankje !!!!! Ik laat het even weten als ik het heb ontvangen !!

liefs alexandra

Hoi Alexandra,

ik hoef geen extra hormonen, allen pregnyl en dat kost maar 11 euro.
Ik krijg alleen de eerste 3 IUI ´s vergoed, daarna moet ik dus alles zelf betalen, de ziekenhuisbezoekjes, FM en gyn dus.. en ik was wel benieuwd of iemand weet wat dat gaat kosten..
Maar misschien ben ik voor die tijd al zwanger (hoop hoop)

Liefs Janu

Terug
Bovenaan