Allereerst wat ontzettend lief dat iedereen zo mee leeft!!!!
Het is idd best zwaar om het zo vol te houden, je gaat toch een beetje terug in de tijd met de gebroken nachten en de vele voedingen die ze nog krijgt. Ik slaap dus niet voor 2 uur snachts en om 8 uur smorgens is het weer tijd voor de eerste voeding. En het vervellende is dat je gewoon heel lang met 1 voeding bezig bent gemiddeld een uur, omdat we eerst zoveel mogelijk met de fles naar binnen proberen te krijgen en dan wat ze laat staan met de sonde bij moeten spuiten dat duurt ook 20 minuten ongeveer dus al met al leven we weer van voeding naar voeding, maar voor mijn lieve meissie heb ik alles over!!!En zplang ze groeit en lekker thuis is zal je mij niet horen klagen hihi, er is niks zo erg als dat je kleintje in het ziekenhuis ligt, en dan heb ik nog een dochtertje van 4 die kan ik ook niet alleen laten dus als de kleinste naar het ziekenhuis moet dan kan ik niet 24 uur per dag bij haar blijven en dat is best moeilijk. Om je kleintje dan achter te laten in het ziekenhuis. Gelukkig is de verpleging op de kinderafdeling gek op dr en lieten ze haar nooit alleen liggen als ze wakker was, dan mocht ze altijd mee naar de koffiekammer enzo, dus dat gaf me wel een rustiger gevoel.Maar toch heb ik mijn beide meiden liever lekker thuis, ken je met ze spelen en knuffelen wanneer je maar wilt!!!Hoop dat ze het vol blijft houden met groeien dan hoeven we voorlopig alleen op controle.
Dikke kus en veel liefs
liekje
mama van Joy en Reana