ziekenhuis bijna tweede thuis!?

hoi lieke??

Ik denk dat ik je nu gevonden heb. Ik heb je eigenlijk niet echt gezocht maar vorige week werd mijn kleine meid bij die van jou op de kamer gelegd vanwege een ph-metrie meting. Jij bent volgens mij do ocht naar huis gegaan en ik do middag er weer in en ben hier dus nog. BALEN.

Wilde eigenlijk ff zeker weten of jij het bent voordat ik heel mijn beklag hier zet. Mijn kindje heet Louise zegt het je iets??

Sabine

Hey, sabine ja idd ik kan me jullie nog goed herinneren het klopt idd dat je dochtertje bij reana op de kamer lag ja~!!!Wat toevallig dat we elkaar hier weer treffen hahaha.Waarom ligt jullie kleine meid er nog in dan?Ging het niet goed met haar?Was er trouwens nog wat uit har ph-metrie gekomen of niet?Reana had toch een flinke reflux, en dat tegen iedreen zn verwachtingen in. Nou hoop maar dat het niks ernstigs is met je kleine meissie en dat ze gauw weer naar huis mag, want ik weet als geen ander hoe zwaar het is om steeds naar het ziekenhuis te moeten.Heel veel sterkte ermee en laat nog ff wat horen....
Dikke kus en knuf
liekje mama van Joy en Reana

Hoi Liekje,

Louise ligt er nog omdat zij de ph metrie meting kreeg omdat ze niet meer groeide en ondanks de medicijnen nog behoorlijk last had van de reflux. Uit de ph metrie bleek dan ook dat ze een zware reflux heeft. Hierdoor is ze minder gaan eten omdat het van binnen waarschijnlijk helemaal kapot is. Dus net als reana aan de sonde enz enz enz. Nu zijn we overgegaan naar 2x pap ipv melk maar dat wil ze bij mij niet eten. Ze is nu wel gegroeid maar heeft die pap voedingen wel nodig omdat ze niet genoeg meld drinkt om te groeien. En dan is het ook nog de bedoeling dat ze voor die reflux zo snel mogelijk op vast voedsel overgaat. Maar ja als een kind van bijna 5 mnd dat niet wil is het wel lastig. De slikfoto is pas begin aug. dus dat gaat ook allemaal niet zo vlot. Ik hoop dat ik morgen naar huis mag. Heb dan een gesprek met 2 kinderartsen dus we zullen zien.
Hoe is het nu met Reana???

GR. sabine

Hey sabine jeetje zeg wat vervelend allemaal echt zielig voor je kleine meid. Dus ze heeft nu ook sonde voeding??En voor die reflux wat krijgt ze daarvoor dan?Gewoon medicijnen ofniet?En als je morgen naar huis mag moet ze dan ook met de sonde naar huis ofnie?Het is echt vervelend he als het allemaal zo moeilijk gaat met eten enzo. Was er trouwens nog wat uit die koemelk allergie test gekomen, want ze had vorige week toch die huidtest, of heb ik het nu mis?Nou ik ga in ieder geval heel hard voor jullie duimen dat jullie morgen naar huis mogen, want in het ziekenhuis word je ook beetje gek, ja toch?..Hier gaat het verder allemaal best goed, al is het best vermoeiend allemaal, maar is voor het goede doel he!!!
In ieder geval dikke kus en knuffel

liekje
mama van Joy en Reana

hey sabine heb je niet meer gehoort dus ga er vanuit dat je lekker thuis bent met je kleine meissie. Hoop dat het goed met haar gaat en dat ze snel weer genoeg groeit. Hier alles goed, Reana doet het prima eet alleen nog erg slecht dus krijgt veel sonde voeding,maar ja het komt allemaal goed. Hoop dat ik gauw weer iets van je hoor ben wel benieuwd.

Dikke kus en knuf
liekje mama van Joy en Reana

Terug
Bovenaan