Ziekenhuis :-)

hey meis ...wat super goed nieuws
en wat goed dat het zo snel gaat met de uitslagen enzo ...hoop dat jullie snel goed nieuws mogen ontvangen

liefs tamara

Wat een goed nieuws! En idd wat gaat het snel fijn! Hoop ook dat jullie snel goed nieuws mogen ontvangen!!

Liefs wendy

Wat fijn zeg! Deze korte onderzoekjes gaan idd vrij snel achter elkaar door.
Het klinkt stom, maar ik hoop dat ze iets vinden waar ze mee aan de slag kunnen!

Liefs Daisy

Wat een goed nieuws meid. Tjonge wie had dat gedacht dat het zo vlug zou gaan. Hoop op een mooi wondertje voor jullie in 2012.

Fijn dat het zo spoedig gaat. Ben benieuwd of er iets uit komt. Aan de ene kant wil je t wel, het liefst iets waar iets tegen te doen is en aan de andere kant wil ja natuurlijk dat allles gewoon goed is.

Sterkter met de onderzoeken.
Wenser

Hee Lynn,

Wat een goede ervaring, is ook wel heel belangrijk!

Ik heb nu voor mezelf nog steeds de drempel om naar het ziekenhuis te gaan. Blijf het maar voor me uitschuiven om een verwijzing op te halen bij de dokter. Vind het toch een heel traject, maar ja, wij hebben ook wel de bijkomstigheid dat er al twee mooie jongens van ons rondlopen.

Ik wens je heel veel succes toe de komende tijd en hoop snel op een groot wondertje!

Hey Lynn,

wat fijn dat het zo snel allemaal al kan!
Succes en ontspan een beetje!
liefs,

Hoi Lynn,

Wat fijn om te lezen dat je goed nieuws hebt gekregen vandaag en wat fijn dat het allemaal nog dit jaar gaat gebeuren en nu maar hopen dat jullie voor kerst een positieve test onder de boom hebben liggen.

Heel veel succes.ik duim voor jullie

leifs Rian

Terug
Bovenaan