Ziekenhuis :-)

Dat klinkt veelbelovend! Ik ga zo erg duimen voor jullie, het is jullie zo gegund! Zet em op, er zit in ieder geval beweging in.

Liefs Sabien

Bedankt meiden! Wat zijn jullie toch allemaal lief!
We zijn weer een beetje bekomen van alle info en we gaan gewoon ontspannen het traject in.... We zullen zien welk pad we gaan bewandelen maar eerst de uitslagen afwachten volgende week. Daar ben ik wel erg benieuwd naar! Ik hoop natuurlijk dat ze niets vinden maar aan de andere kant, als ze iets vinden dan kunnen we wel doelgericht verder.

We shall see! Ook nog even wachten op m'n NOD op 4 Dec. Wel zei die arts: "een vroege zwangerschap kan ik ook zien" maar ik weet nou niet of hij dat ook had kunnen zien als ik nu zwanger zou zijn???

@Trui29: Ik begrijp je helemaal meid, ik zei ook continu tegen mezelf, in Januari gaan we! Totdat de meiden hier me er echt van hebben overtuigd niet langer te wachten omdat het allemaal best wat tijd in beslag neemt.... De beslissing is aan jou! Sterkte!

Liefs Lynn.

O meid! Wat fijn dat het allemaal zo snel kan!!! Wie weet wordt jij dan nog een augustus of september mama :) Das misschien erg voorbarig maar ik gun het je zo!!!!!

Heel veel succes meid! En je vriend ook!

Liefs Kim

Lekker dat het zo snel allemaal kan meid. Ik hoop voor je dat je er gauw baat bij hebt!

Hey meid!

Wat een goed nieuws! en wat fijn dat het allemaal zo snel gaat!
Good Luck!

Liefs

Wat een mooie bericht!! Zal voor je duimen de komende periode. Hopelijk kunnen jullie missch wel met mooi nieuws het nieuwe jaar in ;-)
Liefs Linda

Wat fijn dat er nu eindelijk iets gebeurt.hopelijk snel positief nieuws

Terug
Bovenaan