Ziekenhuisverslag

A

Anoniem

Guest
Hallo   meiden

Ik ben gisteren met Milton naar de kno arts geweest . En jou hoor hij word komende dinsdag aan zijn amandelen geopereerd. De arts vroeg hoe het gegaan was en ja ik uitgelegd dat hij heel veel last van zijn oren heeft en een vieze neus. En hij had gekeken en vertelde dus dat die oorpijn door zijn opgezette keelamandelen komen dus dat ze eruit moeten. Ik moest ook een afspraak maken bij de kinderarts voor milton voor zijn astma de kinderarts vroeg nog hoe het was gegaan en ze was verbaasd dat deze kno arts milton ga helpen want hij doet dat helemaal niet meer makkelijk.
Ik ben aan de ene kant blij maar aan de andere kant de zenuwen gieren door mijn lichaam. Hij moest ook weer bloed prikken en hij geeft   geen kik die bikkel hij zat al te bedenken welke kleur ballon hij wou hihihi.
Ik zit wel tegen de operatie aan te hikken maar het is ziezo beter dan een extra neuspuf erbij.

groetjes lisette

dapper van je mannetje!!

Ik wens je sterkte toe,
liefs marina

heyhey

das goed nieuws zeg!
hopelijk is hij dan (eindelijk) wat minder ziek.
natuurlijk zit jij er ertegen aan te hikken, daar ben je moeder voor :D
maar   komt goed meid, t is beter voor hem
en dus ook voor jou.

heel veel sterkte dinsdag en ik hoor het wel :)

liefs, do

Hoi Lisette,

Wat fijn dat je ventje geholpen wordt!
Ik snap dat je er zenuwachtig over bent!
Heel veel succes dinsdag!
Zal duimen dat het voor jullie allemaal zal mee vallen!

Groetjes Kim

Hoi Lisette,

Das goed nieuws!!
En ik zal ook zenuwachtig zijn hoor. Ik duim dat alles goed gaat.
Hoelang duurt zo'n operatie??

Groetjes,

Vanesca

Dank jullie wel voor jullie reacties hoe dichterbij het kom hoe zenuwachtiger ik word. Ik weet het nog van mij zelf ik had ook de leeftijd van Milton. Ik heb zelf toen flink gebrult toen ik uit narcose kwam en al dat bloed uit mijn mond kwam. Moet je nagaan hoeveel impact dat op een kind kan hebben ik weet het nog steeds 32 jaar later. Ik vind het moeilijk hoe kan je een kind van 3 en een half vertellen dat hij geopereeerd moet worden. Ik denk ook dat ik ermee wacht als het maandagavond is of dinsdagochtend anders heeft hij geen goede nachtrust.Hoe zouden jullie dat doen.

groetjes lisette

Hoi Lisette,

Hebben ze je geen advies gegeven dan, hoe je het het beste aan Milton kan vertellen? Zou ik eigenlijk wel logisch vinden. Misschien kan je het alsnog even vragen.
Anders zou ik denk ik het al voorzichtigjes een beetje gaan uitleggen. Ik zou denk ik niet wachten tot de avond van te voren. Dan heeft hij maar zo kort om zichzelf er op voor te bereiden. Maar goed ik heb hier geen ervaring mee dus dit is wat ik denk dat ik zou doen. Mijn dochter was 9 maanden toen ze werd geopereerd. Dat was natuurlijk ook heel moeilijk, maar van de andere kant was ze nog te klein om het te beseffen. Dat was dan weer een beetje een voordeel.
Doe wat jij denkt dat het beste is.

Heel veel sterkte iniedergeval. Tuurlijk zie je er tegenop, maar denk ook aan het eindresultaat! Straks is ie tenminste een stuk minder vaak ziek!!

Liefs Trudi

Dank je wel Trudi voor je reactie en medeleven. Als ik het Milton nou ga vertellen weet ik ziezo al dat hij snachts naast mijn bed sta en ik denk zelf dat ze in het ziekenhuis het beste kunnen uitleggen. Mijn man had al iets tegen hem gezegd daar schrok hij wel van . We hebben gisteren feest gehad en nou zijn we ook allebei ziek daar baal ik van want dat kan ik er eigenlijk niet bij hebben. Maar ja we proberen zo snel mogelijk op te knappen is niet anders flink aan de paracetemol en lekker thuisblijven zover het kan.
Dinsdag is alweer dichtbij gelukkig hoeft hij deze week niet naar school .

groetjes lisette

Terug
Bovenaan