Ziekenhuisverslag

hoi lis,

wat vervelend dat milton zo'n last had van de narcose. Ik hoop dat het nu weer
wat beter gaat. Je zult het altijd zien he, dat precies op zo'n moment iedereen ziek wordt!  
Rosco was ook heel boos toen hij uit zijn narcose kwam maar gelukkig niet zo'n verzet voor die tijd. (mijn vriend ging ook mee naar de operatiekamer ik hield het voor die
tijd al bijna niet droog) Maar nu is hij er zo door op geknapt joh. Ik hoop dat je bij milton ook snel merkt dat hij zich beter gaat voelen. Laat hem maar lekker veel ijsjes eten is goed voor z'n keel.

dat van shanice herken ik hier ook kiezenpret:(
volgende week is vast iedereen weer opgeknapt wees je sterkte de komende dagen.

groetjes czaar

Wat vervelend dat het zo zwaar is geweest. Het is natuurlijk nooit leuk, maar zo is het wel  heel erg.
Ik hoop  dat hij nu snel opknapt en iedereen lekker kan uitrusten.

Ach, wat sneu voor je mannetje!!
Dat hij zo agressief is geweest na de operatie, is ook omdat hij zo gespannen onder narcose is gegaan. Mijn schoonzusje werkt op de o.k. en die heeft het vaker  meegemaakt. Zelfs bij haar eigen vader (mijn schoonvader). Die zou met z'n pas geopereerde knie zo al vloekend en tierend het bed uitspringen. Met man en macht hebben ze hem tegengehouden en kalmeringsmiddelen gegeven. Later wist hij niets meer.
Jammer dat ze dat bij Milton niet konden doen!
Hoop dat hij er snel overheen is. Knapt zijn keel alweer wat op?
Groetjes,
Karlien

Hallo meiden

Ik heb het er nog steeds moeilijk mee .De beelden hoe milton keek na de operatie ik kan het niet van mij afzetten hij heeft geschreeuwd zoals ik toendertijd ook heb gedaan.
Ze zeggen dat hij een middel heeft gekregen dat hij het zou vergeten.Hij is nog steeds niet de oude hij ligt nou suf op de bank te slapen anders bijna nooit.Afgelopen nacht moest ik er weer 3 keer uit voor milton. Ik ben gebroken. Zelf denken we ook wel dat hij een beetje misbruik maakt van de situatie maar ik weet het niet ik ben gewoon een overbezorgde moeder geworden.Ik weet het er zijn ergere dingen op de wereld en het heeft een reden maar ja het blijft in mijn gedachten spoken. Ik hoop niet dat ik dit ook moet meemaken met shanice maar ja als het zo is is het niet anders. Maandag moet Shanice ook nog haar bmr vaccinatie en ik heb ook weer een oproep gehad voor milton dtkp vaccinatie . Meiden dank jullie wel voor de medeleven.

groetjes lisette

Hey daar ben ik weer nou Milton begin weer een beetje de oude te worden gelukkig. Ik heb gisteren zelf heel veel bijgetankt het is nog steeds iedere nacht mijn bed uit. Het scheelt wel dat ik gisteren veel heb kunnen slapen voel mijzelf ook weer wat fitter en beter.

groetjes lisette

Terug
Bovenaan