Ziekjes

Pfff wat heb ik een respect voor de moeders die iedere nacht een spook hebben.

We gingen gisteravond voor naar bed gaan nog even bij Myrthe kijken zoals gewoonlijk.
Myrthe kwam gelijk omhoog en voelde warm aan. Had dus koorts en zetpil gegeven en weer op bed gelegd. Maar madammeke kon/wilde niet slapen. Na 2x maar mee naar ons bed genomen wat ook geen succes was, want ze dacht dat ze mocht spelen.
Inmiddels waren we al 2u verder. Heb haar terug in eigen bed gelegd, waar ze de hele straat bij elkaar heeft liggen gillen. Rob is nog eens gaan kijken, ik daarna nog eens en toen was ik het zat.
Want als je haar eruit haalde moest ze lachen, dus die zat de boel flink te neppen.
Ik heb haar laten liggen huilen en na half uur op alle mogelijke manieren gehuild/gegild en gesnikt te hebben is ze in slaap gevallen en ik dus ook.
Om 4u was het weer raak, na 2x eruit te moeten (nu sliep ze wel gelijk weer, maar wilde ze bij mama zijn omdat ze niet lekker was of pijn had)
heb ik dr meegenomen naar mijn bed, nadat ze in mijn armen in slaap was gevallen.
Ieder half uur werd ze huilend wakker waarna ik over dr ruggetje moest aaien totdat ze weer sliep. Als ik eerder stopte ging ze NEE roepen en werd mn hand dringend weer richting rug gedirigeerd. Ik blij dat ze naast me lag hihi.
Verder mocht ik ook niet aan dr zitten, waardoor ik vermoed dat ze toch ergens pijn had.

Vanmorgen nog hangerig, maar eet goed en drinkt voor haar doen echt helemaal super!
Dr billetjes zijn beetje rood en dr wangen zijn schraal, dus ik vermoed dat de laatste 4 kiezen aan het rommelen zijn.
Pfff zelfs manlief is nu alweer thuis van vermoeidheid haha.

Liefs Irene

Hoi Irene,

Hangt het in de lucht??? Ons kleine boefje was afgelopen nacht ook erg onrustig. Gelukkig hebben we hem wel in z'n eigen bedje kunnen laten liggen, maar hij is niet in z'n sas.

De gastouder belde vanochtend dat daar in huis wrs de m.griep heerst. Ons boefje was al niet fit, verkouden, iets koorts, tanden, dus werk helaas af moeten bellen en meneertje gewoon lekker thuis.

Maar weinig is goed vandaag, terwijl hij normaal echt een clowntje met een enorme smile is... Er is natuurlijk een kans dat hij vorige week al iets van het virus heeft opgelopen...maar zolang hij nog actief is en eet en drinkt, dan komt dat goed.

Beterschap voor je kleine meid! Liefs Lientje

heyhey

vermoeiend he.
nathalia heeft ook vuur rode wangetjes dus denk dat zij binnen kort ook ligt.

wil je niet bang maken maar in hoogvliet heerst de mg als de pest!
daarin tegen de gewone griep niet, die is nog niet uit gebroken in en rond rotterdam.
(heb ik mij laten vertellen door meerdere dokters)
2 neefjes van mij hebben het nu (broertjes van elkaar), mn vader en broer zijn er net vanaf, een tante van mij begint ook al klachten te krijgen en erwin loopt ook al te blaffen van hier tot tokio.
hopelijk blijft het daarbij, maar nu zit hij ook al ziek thuis. (besmettingsgevaar)

ja, je houd t toch niet tegen he, die griep.

ik voor voor jullie dat het bij myrthe tanden/kiezen zijn zeg!
laat je wel even weten hoe alles loopt?
en blijf haar idd veel drinken aanbieden he.

hopelijk hebben jullie deze nacht meer rust.

liefs, do

nog even iets anders he.
a.s. zaterdag in de intocht van sinterklaas in schiedam. (de echte sint van tv )
gaan jullie er naar toe?
wij zitten te twijfelen. nou ja, i keigenlijk meer. erwin wilt dolgraag, als hij zich goed voelt maar t lijkt me zo mega druk allemaal en nathalia snapt er toch nog geen snars van hahaha
heb laten zien wie zwarte piet is op tv.
nu zegt ze tegen elke neger piet hahahaha
daarin tegen krijgen ze ook allemaal een handkus en een mega grote zwaai hahahaha
schattig :p

liefs

hahahaha ik zie nu pas dat ik in herhaling val. had t al gevraagd aan je op hyves hahahaha
ja wij weten t dus nog niet :p
kijken wel ffies.

nou, nogmaals sterkte met je meissie

ook hier zieke kindjes
caithlyn had afgelopen woensdag de normale griep prik gehad,en die nacht had ze alles vol gespuugd dagen er na geen last meer,zondag avond laat ben ik nog met djayden naar de ha post geweest spuugde heeeeeeeeel veel en stikte bijna elke keer,nu kreeg ik vandaag ook nog eens te horen dat djayden de zelfde pneu enting heeft gehad als de overleden kindjes (uit de zelfde serie)

dus het hangt erg in de lucht ja bah bah

Hoi,

Myrthe had vanavond 38,1gr. Valt wel mee gelukkig. Oma kwam even langs en dat was dolle pret haha.
Ze slaapt nu wel en we hopen dat ze dat de hele nacht blijft doen.
Wel balen want morgen komt de schoolfotograaf en ze heeft nu waterige rode oogjes.
Ben er wel vrij zeker van dat het een kies is, aangezien ze ook op dr vingertje kauwt en ik iets puntigs voel.
Hoe is het met de andere zieke kinderen?

Liefs Irene

Hai Irene,

Hopelijk slaapt Myrthe lekker door vannacht en kan ze morgen fris en fruitig op de foto..... en kunnen jullie dus ook lekker doorslapen.
Het zullen vast kiesjes zijn.

Succes ermee. Geef haar maar een dikke kus van ons.

Liefs Trudi

Terug
Bovenaan