Ziekjes

Hoi,
het heerst idd denk ik, want ook Minoux heeft/had er last van. Jengelig, koortsig, rode wangen.
Het gaat gelukkig nu al wel beter, maar van het weekend het ze zelfs even 39,7. Gelukkig is het daarna weer gezakt en nu weer normaal.
Drinken en eten is nog steeds matig.
Hier zijn het niet de kiezen, maar de hoektanden die eraan komen. Ik zie al 2 puntjes boven en dikke bobbels beneden. Minoux kauwt ook steeds op van alles, inclusief haar eigen vingers, en zegt "au, tanden".
Voordeel is dat er wel extra geknuffeld kan worden...:)
Groetjes, Bianca

@ bianca,

Zielig dan he? Myrthe is ook knuffeliger. Heeft gister ook veel op de bank naast me tv gekeken. Ben nooit zo'n voorstander van tv, maar als ze niet lekker is en mama niet geslapen heeft dan mag het wel hahahaha.
Afgelopen nacht heeft ze wel doorgeslapen. Heel dr bedje zit vol met groene (snot) plekken, en ook dr gezichtje.

We zijn wel naar kdv geweest om op de foto te gaan en nu ligt ze lekker op dr bedje.

Liefs Irene

Hoi Irene,
met rode oogjes op de foto of viel het mee?
Fijn als ze dan weer lekker slapen he..voor de kids uiteraard, maar ook voor jezelf.
Het slapen was hier gelukkig geen probleem. Sterker nog...ze sliep juist meer. We hebben wel het bedje wat hoger gezet aan het hoofdeinde (tegen d'r verkoudheid), gesmeerd met luuf, en neusspray/zoutoplossing gegeven. Dat hielp wel. Nu roept ze zelfs om luuf, haha.

Groetjess, Bianca

Hoi Hoi,

Volgens mij heerst er iets op dit forum ;-)
Ik voelde mij vrijdag erg beroerd, spierpijn in hele lichaam, koud/warm rillingen en spugen en darmkrampen en winderigheid.
Gelukkig voelde ik mij zaterdag wel weer beter.

Zondagmiddag stonden we helemaal netjes aangekleed klaar om weg te gaan, we zijn nog even aan het dubben wie wat meeneemt naar de auto en Isabelle spuugt zo alles onder!
Haar mooie nieuwe jurk, maillot, romper etc. etc.
Ze heeft 's middags alleen een half biscuit gegeten en zeer weinig gedronken, maar knalrode vurige wangen.
Geen koorts of verhoging.
Gisteren en vandaag voor haar doen echt superweinig gegeten en ze heeft totaal vandaag slechts 1,5 fles opgedronken ipv de normale 4-5.
Maar ze heeft geen koorts en behalve dat ze vandaag op alles NEE zei is ze ondeugend en extreem energiek.
Hier kunnen de tanden/kiezen geen oorzaak zijn, ze is voorlopig klaar (heeft alle 16 al) en ik voel ook helemaal achterin nog niets hards/prikken.

Ik hoop dat alle kindjes snel beter zijn, voor alle intochten zaterdag.

Liefs Monica

Hoe is het nu met Myrthe??? Nog hangerig en beroerd, of is het ergste voorbij????

Hier een dochter (8 jr) met keelpijn en geen stem, maar geen koorts. Wel benauwd.
Vanochtend bij de KNO-arts te horen gekregen dat een andere dochter (van 6 jr) over 2 weken buisjes krijgt (weeeeer) in haar oren, ze had een gehoorverlies van 40%. Zo blijven we lekker bezig.......
Ach ja, het houdt ons van de straaat :)

Beterschap met alle zieke kindjes !
Ik durf het bijna niet hardop te zeggen;) maar hier gelukkig geen zieken, Ik hoor wel op school over de MG, dus er zal best wel iets deze kant opwaaien binnenkort. Ik hoop maar dat het meevalt en dat we niet allemaal tegelijk hier thuis ziek worden.

Liefs, Sophie

Hoi,

Nou Myrthe slaapt al 2 nachten weer heel slecht.
's Ochtends hele donkere plakaten groene aangekoekte snot.
Zoutoplossing helpt niet meer. Ze krijgt geen adem. Al weken ligt er onder hoofdeinde van matras een deken zodat ze wat hoger ligt.
Bij allergietest kwam er niks uit, maar zo'n test schijnt bij kleintjes niet altijd te werken.
Ik ben kapot, moe, trillerig, warm/koud. Is van vermoeidheid denk ik.
En papa? Die wordt nergens wakker van en is chagerijnig als ik hem zn bed uitschop. GRRRR....

Hoe is het met de anderen?

Liefs Irene

Oh, wat balen, Irene, dat het bal is bij jullie. En ja, die mannen, snurk snurk, grrrr!!
Wat vervelend dat Myrthe zo'n last heeft van haar gesnotter en ademhaling. Inderdaad is een allergietest op haar leeftijd niet altijd goed betrouwbaar. Wel alternatief, maar voor ons was een bioresonantietest een prima middel om de allergieën op te sporen. Toen we daarnaar gingen leven (dieet), veranderde er zoveel ten goede!!! Maar dat moet bij je passen, ik ben er zelf wel enthousiast over.
Snap goed dat je je niet lekker voelt. Van vermoeidheid, of misschien heb je ook iets onder de leden? Maar je weet het: mama's mogen eigenlijk niet ziek zijn. En dus kan je het ook lang uitstellen.... tenminste hier gaat dat zo.
Leah is nu wat warmpjes, dus ik denk lichte verhoging, maar aan haar gedrag (kattekop herself, hihi) merk ik nog niets..........
Groetjes, hou je haaks, en ik duim dat Myrthe snel weer snottervrij is en beter slaapt!!!!!

Terug
Bovenaan