Ziekjes

Wat een ellende zeg.
Ik kan me goed voorstellen dat je het helemaal gehad hebt.
Wat hier nog weleens een beetje helpt, is een doorgesneden ui bij het bedje zetten.
Ruikt niet lekker, maar ze krijgen er wel meer lucht van. En eucalyptusbadje voor ze naar bed gaat ??
Je zult het vast allemaal al geprobeerd hebben..
Sterkte ermee !!

Liefs,Sophie

Hoi meiden,

ja ik probeer van alles haha. Luuf ben ik trouwens wel vergeten deze dagen, dat ga ik wel weer doen.

Op kdv is ze hele dag gezellig geweest. Maar dat is ook beetje haar probleem. Ze laat alleen dr gevoelens zien, waar ze zich helemaal op dr gemak is.
Op kdv is het leuk, veel kinderen. Daar slaapt ze slecht en wil altijd overal bij zijn.

Wat ik het rotst vind nu is dat dr gezichtje helemaal kapot gaat. Dr snot bijt gewoon uit, ik probeer het zoveel mogelijk weg te halen, maar heel dr gezichtje is schraal en open.

Wat is een bioresonantietest?

Liefs Irene

Arme Myrthe en arme Irene....

Wat je zou kunnen proberen voor de snotneus is zoutoplossing met een injectiespuitje in haar neus spuiten.
Per keer 1-2ml per neusgat en dat voor het slapen (ook tussen de middag) en iedere maaltijd
Dan komt het hoger in de neus.
Wij hebben dat vorig jaar bij Isabelle op advies van de kinderarts gedaan en binnen 2 weken ging het stukken beter.
Misschien moet je het in het begin met zijn 2-en doen wegens de oerkracht van Myrthe.

Verder weet ik zo goed even niet wat je op die schrale wangetjes kunt smeren behalve weer-en-wind balsem van Weleda.
Dat is speciaal voor beschermen tegen schrale lucht buiten, maar helpt ook goed binnenshuis.

Hou verder de temperatuur in de gaten.
Drinkt ze wel goed? en plast ze goed?
Ik hoop voor jou en je chaggie mannetje ;-) dat jullie vannacht goed kunnen slapen.
Als je even van je af wilt praten of over iets anders wilt kletsen kun je altijd bellen he?

Liefs en dikke kussen van Monica en Isabelle

Hoi,

Ze drinkt wel okee. Ene dag meer dan andere, het is nooit veel geweest. Ene dag wil ze uit beker drinken, andere dag uit fles. Ik vind alles prima.
Vanmorgen heeft Rob haar weggebracht naar kdv, kon ik mooi nog ff 2 uurtjes bijslapen voordat ik naar mn werk ging. Héérlijk!!
Afgelopen nacht heeft ze weer beter geslapen.
Ik heb voor slapen gaan neusspray met Xylometazoline. Het mag niet vaak en al helemaal niet veel, zeker niet bij jonge kinderen.
In overleg met huisarts geef ik het dan 2 a 3 nachten alleen voor slapengaan 's avonds. Verder hele dag zoutoplossing.
Op deze manier komt ze van het ergste groene snot af en kan haar lichaam de rest weer zelf.

Toen we dr ophaalden was ze heel gezellig, dus ziet er belovend uit....

Hoe is het met andere zieken?

Liefs Irene

Terug
Bovenaan