@Bibi
Wat een lange 3 kwartier moeten dat zijn geweest, zo helemaal alleen zonder informatie hoe het gaat...dat lijkt me echt helemaal verschrikkelijk. Heb je net een bevalling achter de rug en dan krijg je dat nog een keer. Dat gun je echt niemand. Gelukkig is het met jullie kereltje goed afgelopen, maar jij hebt toch een verschrikkelijke tijd gehad.
Hier begin ik steeds meer op te zien tegen de bevalling, of eigenlijks tegen het op tijd zijn in het ziekenhuis. De vorige keer heb ik maar 2 uur wat gevoeld, waarvan anderhalf uur persweeën ophouden omdat we niet in het ziekenhuis waren (en de vk van het ziekenhuis het nodig vond dat we kwamen, zo snel kon immers niet bij een eerste). Mijn bevalling was dus echt een hele makkelijke (geen naweeën of iets) en onze dochter ook helemaal goed, maar ze zeggen dat een tweede nog sneller kan gaan..... Heb dus ook alles al klaarliggen en op het memobord geschreven wat te doen als er iets gebeurt! Alles ligt op de vaste plek ed...best wel erg hier. Met persweeën in de auto een half uur rijden is geen pretje.
Ik had niet verwacht dat ik me de laatste dagen zo zou voelen, aangezien de eerste bevalling zo makelijk ging... misschien wel iets te makelijk. Maar natuurlijk ben ik ook ontzettend nieuwsgierig naar ons kindje... ontzettend nieuwsgierig..... ben al zo in staat om volgende week bij de gyn te vragen wat het wordt.... gelukkig gaat vriendlief mee, kan hij me tegenhouden...
Liefs Noah