zien jullie tegen de bevalling op?

Nou, Peet, mijn droombevalling lijkt verder weg dan ooit. Mijn kindje ligt nog altijd in stuit en ik moet volgende week naar de gyneacoloog voor een draaipoging en als dat niet lukt, wordt het een keizersnee of een stuitbevalling.
Weekee, mocht ik toch nog normaal bevallen (hopelijk) probeer ik de bevalling weer zonder pijnstilling te doen.

Ja, dat wil ik ook proberen. Ik weet niet eens wat voor mogelijkheden er zijn op het gebied van pijnbestrijding (ja een beetje) ik heb het mijn vk ook gewoon nog niet gevraagd....

Ik las laatst wel iets over remifentanil (of iets dergelijks) dat werd eerst als heel goed beschreven en nu blijkt het toch niet zo goed te zijn voor mama en kindje als gedacht...dat wil ik dus niet.

Ik wil het ook weer zonder pijnbestrijding gaan doen...Inderdaad je weeën herken je echt vanaf wee 1!!   Je weet het gewoon...Maf eigenlijk opeens heb je een wee, nu niks aan de hand over 10 minuten je 1e wee...Eigenlijk was mijn 1e bevalling wel een superbevalling...alleen heb ik 90 minuten moeten persen..dat was wat minder..Maar verder geen hechting of wat dan ook..Maar het mag deze keer inderdaad wel iets korter duren hahaha...Ach ik laat het wel weer over me heen komen (zal ook wel moeten he haha)
Na de 36 wk echo is vriendlief wel wat zenuwachtiger aan het worden zo van oh ja het duurt nu echt niet lang meer!! En we zijn zoooo nieuwsgierig naar die bos haar haha en het geslacht natuurlijk!! Ik denk een jongentje geen idee waarom...En het maakt me ook echt niet uit!

Superspannend hoor! ja bij ons komt het ook dichterbij en beginnen de zenuwen meer te komen.

Ik ben normaal iemand die wel een beetje zeurderig kan doen over pijn, maar op zich heb ik een hoge pijngrens en als het moet sla ik me door vrij veel heen, dus de bevalling zal ook wel leukken.

Het is erin gekomen dus zal er ook weer uit moeten

Succes nog met de laatste loodjes!

ik krijg steeds meer zoiets van je kan maar beter van je eerste kindje bevallen dan weetj e nog niet wat bevallen is lekker onbezorgd bij meedere weet je beetje de pijntjes en alles etc. en zie je er meer tegenop vind ik

Ik wil thuisbevallen en heb de geboortetens (http://www.geboortetens.nl/)aangevraag als pijnbestrijding, krijg hem als het goed is een dezer dagen thuis bezorgd, mijn vk heeft er al meer mee gewerkt en die vrouwen zijn er lyrisch over haha nou ja het is het proberen waard, nu las ik weer ergens dat het niet bewezen is dat het werkt maar dat die vrouwen er wel baat bij hadden (ook bij een neptens dus zou het dan toch tussen de oren zitten?)

Spannend hoor vanaf zondag mag ik thuis bevallen hihi

liefs daantje

ps krijg je nu als iemand 2 dagen niet op het forum is dat we gaan afvragen of de eerste baby er aan komt haha.......bij mijn gewoon mijn hyves in de gaten houden dan!!!

@ Daantjuh...Wat is een geboortetens???? Soort natuurlijke pijnbestrijding??

Ga vanavond uit eten met mijn collega's..heb er veel zin in maar ben zo bang dat ik weeën krijg of dat mijn vliezen breken (genant in een restaurant lijkt me..). Maar ja thuis blijven zitten helpt ook niet he...en ik zat vanmorgen te denken het is ws de laatste keer voorlopig dat ik uit eten ga..Ik ben een enorme miep met mijn kids ik breng ze moeilijk weg..Om te werken moet het maar verder liever niet. Nu Yara wat ouder is word ik iets makkelijker (helemaal als ik zie dat ze het leuk vind natuurlijk), maar als ze zooo klien zijn denk ik blijf maar lekker bij papa en mama..Erg he...

Zijn er meer enorm verkouden????? Word er niet goed van.Overdag gaat het wel maar s'nachts!! Lig een uur wakker met een potdichte neus en een zere keel...Grrr...

Terug
Bovenaan