A
Anoniem
Guest
Hoi meiden, ja, dat was niet tof die 3 kwartier. En ik kon geen kant op want ik moest nog gehecht worden, ik was ingeknipt, maar ja na 3 kwartier is de verdoving van de knip ook uitgewerkt . Nee, Jess, hij was niet te vroeg, maar ik bleef 2 uur lang hangen op 7 cm ontsluiting en er zat geen beweging meer in, dus ik vroeg om een ruggeprik (die ik eigenlijk niet wilde, maar de pijn werd te gek), maar die krijg je niet meer na 5 cm ontsluiting. Ik mocht wel een prik in mijn been met spul die de piekpijnen weghaalt (weet even niet meer hoe het heet), dus dat heb ik maar gedaan (hielp niks trouwens). Door die prik had ik wel binnen no-time 10 cm ontsluiting en mocht ik persen, toen was hij er zo. Maar wat bleek, hij had ook een tik meegekregen van die verdoving in mijn been, en daardoor had hij wat opstartproblemen. Als ik dat had geweten, had ik die prik nooit genomen, dat begrijp je. Maar gelukkig is alles goed gegaan, maar ontspannen ben je op dat moment totaal niet. Ik ben nu dus ook niet meer zo gretig om zo'n prik te krijgen, ik probeer het (weer) zonder pijnstilling, vooropgesteld dat hij nog draait, anders moeten we misschien een keizersnee .
Verder heb ik eigenlijk niet te klagen over mijn bevalling, alles is verder prima verlopen en ik zou zo'n bevalling graag weer hebben (alleen wat korter dan als het kan ), maar wel met de zekerheid dat mijn ontsluiting gewoon doorzet zonder poespas.
Verder heb ik eigenlijk niet te klagen over mijn bevalling, alles is verder prima verlopen en ik zou zo'n bevalling graag weer hebben (alleen wat korter dan als het kan ), maar wel met de zekerheid dat mijn ontsluiting gewoon doorzet zonder poespas.