Zij hier ook tienermoeders?

A

Anoniem

Guest
Ik ben 17 jaar oud en heb net ontdekt dat ik zwanger ben, ik schat tussen de 4 en 6 weken. Ook al was dit niet gepland toch willen we het liefst het kindje houden. De opofferingen en mogelijkheden zijn natuurlijk een moeilijk punt. Ik zou heel graag met andere  mensen in aanraking komen die hetzelfde meemaken of  meegemaakt hebben,
Alvast bedankt. Liefs Mij

Hoi,,,,

Al ben ik nu geen tiener moeder meer, ik kreeg mijn eerste dochtertje toen ik 19 jaar was. tot op de dag van vandaag heb ik er geen spijt van,maar een hele taak is dat opvoeden wel hoor..
Als je er allebei 100% achter staat ,ga er dan voor!!!
Heel veel succes liefs bianca

hoi

ik was zelf ook vrij jong moeder.
ik kreeg mijn dochtertje toen ik 17 was,ik ben inmiddels bijna 22 en zwanger van de tweede(nu een jongen).
mijn dochtertje is nu bijna 5 en ik heb er geen moment spijt van gehad.
als je vragen heb of gewoon erover wil praten,kan je altyd hier terecht

groetjes patricia(34w 4d zwanger tweede kindje)

hallo,
ik werd zwanger op mijn 18e wel bewust moet ik zeggen,ik heb inmiddels een dochtertje en zoontje en zwanger van mijn 3e kindje(22weken)
als je vragen hebd of je ei kwijt wilt kan dat altijd,
ik ben nu trouwens 21 jaar.

groetjes

Hoi hoi,
Ik ben moeder geworden op mijn 17e en ik heb er nooit spijt van gehad ik heb een mooie zoon genaamd demian nu zes en ronald die is twee en wer zwanger van de derde 15 weken.
Ik kreeg wel rare blikken en opmerkingen maar ik wilde het kindje houden en ik zou er voor zorgen en er 100% voor gaan dus ik zou zeggen geniet er van voor alles is een oplossing dus ook als je nog jong bent er veranderd wel een hoop maar ;later zou je zeggen ik heb er nooit spijt van gehad het is niet makkelijk maar voor wie is dat wel uiteindelijk of je nou 30 bent of 17     opvoeden is moeilijk maar je krijgt er ok een hoop voor terug. Ik wens je veel sucses groetjes judith moeder van 2 kids en de derde op komst

Ik raakte zwanger van mijn dochtertje toen ik 18 was en beviel op mijn
19e. Nu ben ik 20, zwanger van nummer 2, waarvan ik zal bevallen als ik
21 ben.

En ik kan alleen maar zeggen: Ik raad het je aan! Het is geweldig om
moeder te zijn, en zeker zo jong! Ik had een droom van een bevalling,
wat volgens de gynaecoloog ook kwam doordat ik nog zo jong was, en ik
vind het heerlijk dat ik bij wijze van spreken 20 kinderen kan krijgen
als ik dat zou willen (en als het lukt natuurlijk).

Mama worden is wel zwaar, eerst je zwangerschap, dan je bevalling, dan
het herstel met een soms krijsend kind... Maar mijn dochter is nu 15
maanden en ik ben nog nooit in mijn leven zo ontzettend gelukkig
geweest. Soms doet ze zo iets ontzettend liefs dat de tranen me over de
wangen rollen.

Ik wens je heel veel succes met je zwangerschap, en mocht je vragen hebben dan kan je ze natuurlijk altijd stellen hier!

Lynn

Hoi,

Ik ben inmiddels geen tienermoeder meer(ben nu 23), maar ik was net als jij 17 toen ik zwanger raakte van mijn zoon en 18 toen beviel van hem.
Tot op de dag van vandaag heb ik er nooit spijt van gehad ondanks dat ik het de eerste 3 jaar alleen heb gedaan met hem. Af en toe baalde ik wel eens als mijn vriendinnen op zaterdagavond uit gingen en ik thuis moets blijven, maar je krijgt er wel iets heel moois voor terug!
Inmiddels ben ik weer zwanger(29w3d van een zoon!) en woon ik samen met mijn vriend.
Hij is niet de biologische vader van mijn zoon(daar heb ik vanaf de zwangerschap al geen contact meer mee, hij had er geen zin in)maar hij beschouwd hem wel als zijn eigen, en mijn zoon noemt hem ook papa.
Van  gefeliciteerd met je zwangerschap!!! En ik wil je veel succes wensen voor de toekomst, en je komt er wel hoor!

Groetjes Annemiek
29w3d

hallo,
ik ben ook 17 jaar en nu 38 weken en 4 dagen zwanger,
het was niet de bedoeling want ik was gewoon aan de pil,
maar heb er geen moment aan gedacht op het weg te laten halen,
mijn vriend en ik zijn ook al 5 en half jaar bij elkaar,
en ik blijf gewoon bij mijn ouders in huis wonen die me in alles steunen,
en tiener moeders kunnen ook goede moeders zijn en even veel van hun kindje houden dan iemand die 30 is hoor,
nou veel succes in de zwangerschap

Terug
Bovenaan