Zij hier ook tienermoeders?

vroeger was het heel normaal als je op je 17e trouwde en op je 18e een kind kreeg.zo ook mijn schoonmoeder.tegenwoordig word er zo moeilijk over gedaan.mijn nichtje was 14,dat vind ik wel erg jong.maar de steun van haar ouders maakte alles goed.ze is nu een fantastische moeder,maar ook nog steeds kind en ze studeert volop.en haar moeder zorgt voor de kleine en voor haar eigen 2 kleintjes die nog thuis rondhuppelen.en de vriend van mijn nichtje is 100% vader en daar neem ik mn pet 3x voor af.
geniet van jullie kleintjes!!
groetjes kari

hoi

ik was 16 toen ik zwanger was van mijn 1e kindje
nu ben ik 22 en zwanger van de 2e
het was zwaar, maar wel te doen
alleen vindt ik niet dat je het als makkelijk kan afschuiven
wat je eigenlijk op geen enkele leeftijd kunt

maar iig wil je msnen dan is mijn adres renske_en_kayleigh2@hotmail.com

groetjes Renske

haajj melpomene...

ik ben 19 en nu bijna  4mnd  zwanger ook ongepland maar we wisten beiden gelijk op de dag dat we het wisten dat ik zwanger was dat we er allebei voor de 100% voor zouden gaan. we hebben zelf net een relatie maar zijn overal achteraan geweest. we hebben nu een huis samen doordat we urgentie hebben aangevraagd. ik zou zeggen heel veel succes met je zwangerschap en geniet van je kindje straks

groetjes L (15 weken 3 dagen zwanger)

Hoi hoi,

Ik ben 23 maar voel me 'oud' genoeg om voor een kleine te gaan, mijn vriend is wel 34.

Maar over tienermoeders.....
Ik vind maar zo, als je denkt sex te kunnen/moeten hebben, moet je ook voor de eventuele gevolgen instaan en dan moet je je zwangerschap maar accepteren en proberen ermaar het beste van te maken! Alleen zouden de jongens hier ook zo over moeten denken.... van die maken zich vaak snel uit de voeten, schandalig!

Voor abortus ben ik zowiezo al niet maar al helemaal niet bij een tienermoeder!

Wil iedereen suc6 wensen met jullie zwangerschap! Jong en oud(er)....
Groetjes Roos

Hoi .....
Ik snap de reakties aan jullie kant ook hel god hoor ,het een heel werkje dat opvoeden maar,
ik als vroegere tienermoeder zal het iemand ook zeker niet aanraden,maar vind wel dat als zij daar nu al voor gekozen heeft ik/wij niet de gene ben/zijn die haar moeten vertellen wat wel of niet goed is.
Dat het te doen is blijkt wel uit de vele positieve reakties en zo is het ook,zwaar is het en zal het ook voor haar worden maar das een keus die ze zelf maakt, en wees eerlijk er bestaat niks mooiers dan je eigen kind!!!!
Meis wat de verdere reakties voor jou ook zullen zijn,je zult raar aangekeken worden maar als je zelf achter je keus staat kom je er wel.
Onthou alleen wel dat tips nooit geen kwaad kunnen en je soms zal moeten toegeven daaraan,maar ik denk dat   je eigen moeder instinkt ook echt wel goed zal zitten.
Ik wens je heel veel geluk en dat het een mooi kindje mag worden.
Liefs bianca  (mama van britney 6 jr en 26 wkn zwanger)

Terug
Bovenaan