zijn de februari mama's dan ook nog in the house???

A

Anoniem

Guest
hey meiden

wie van t februari forum is er nog actief hier?

zie er na mijn idee niet meer zo heel erg veel :D

hoe gaat t met de kids? en met jullie?

nog even en de kids zijn al weer een jaar :D

nathalia is over 6 nachtjes jarig. hieperdepiep hoera!!!

spannend he!

nou, ik hoor jullie wel

liefs, do

He do,

Ja hoor de februari moeders zijn er ook nog. Tenminste ik wel, en al zeg ik zelf ook redelijk actief.

Met ons meisje gaat het goed. Ze is nu 11 maanden en een beetje. Ze is lekker ondeugend en ze loopt al helemaal zelf.

Met jullie meid gaat het zo te lezen overal ook prima.

Alvast een fijne verjaardag, geniet er maar van.
Wij mogen nog een paar weekjes wachten.

Groetjes Anne

Hey Do

Ik ben vanzelfsprekend ook een februari mamma nog even he meid zijn onze meiden alweer 1 jaar het gaat toch hard he.

groetjes lisette

Hallo allemaal,

Ik heb pas sinds kort een pc dus ben hier nog maar even maar ik heb wel een dochter die 11-02 1 jaar wordt!!! Heel speciaal vind ik dat natuurlijk!!
Ik heb altijd gewerkt met kids en ze zien opgroeien  heel speciaal  maar een kind van jezelf zien opgroeien is héél bijzonder en speciaal!!!  en het gaat echt heel snel daarom geniet ik van elke dag en wil ik liever geen seconde missen hahaha Ik hou een dagboek bij voor Zoe waarin ik elke maand op de 11e in schrijf over wat we gedaan hebben en wat ze allemaal kan en de groei van haar en  haar tandjes!! Heel leuk!! wat leren ze toch veel in hun eerste jaar!! Ik verheug me heel erg op haar verjaardag! Lekker zelf taart eten!!
Ik wens jullie ook alvast een hele leuke 1e verjaardag met jullie kind!!!!

Groetjes Kim

hier ook een februari mama!
mijn meisje wordt ook alweer bijna een jaar.
ik zat vanochtend nog te denken: vorig jaar sliep ik met dat akelige zeil op mijn bed!
toen was ik best zenuwachtig voor de bevalling, en nu zit hier een wolk van een dochter in de box!
ik vind het zooooooooooo leuk! ik weet nu precies wat ik aan haar heb, ze slaapt lekker en is errug lief.
ze heeft nu 7 tanden, zit overal aan en is superondeugend met een eigen willetje. maar van je eigen kun je het hebben!

veel succes met alle eerste verjaardagen, ik heb al een mooie jurk in de kast hangen!

Hoi,

Ik ben er ook nog.
Ik was uitgerekend op 27-2-2008 maar ben uiteindelijk op 6 maart bevallen van Lars.

Nog 5 weken en dan is hij ook alweer 1 jaar.

Het is echt heel leuk om hem op te zien groeien. En wat ik ook erg leuk vind is dat je heel goed het verschil kan zien tussen hem en zijn zus.

Hij is echt een jongen en doet alles lekker rustig aan Melanie liep bv al met 10 maanden en hij heeft zoiets van bekijk het lekker dat komt wel een keer hoor.

Hij is echt super makkelijk slaapt altijd prefect en is echt nooit sago.

Zo zou je er nog tien kunnen hebben (maar nee ik hou het lekker bij 2)

Groetjes Angelique

Hoi hoi,

Ik ben er ook nog, ik lees regelmatig, maar reageer niet altijd.

Brenda word 15 februari 1 jaar, en het gaat hartstikke goed met haar. Ze eet/slaapt/poept/plast/kletst lekker. En...ze is altijd vrolijk en lacht echt overal om.

Groetjes Bianca

Hallo meiden,

Ik ben er ook nog hoor !!
Ik lees regelmatig mee, maar reageer niet echt veel. Eigenlijk wel jammer, want het is wel altijd weer fijn om dingen te kunnen delen !
Ik ga mijn best doen de komende tijd wat actiever te zijn hier op het forum.

Het gaat hier prima. Lotje rent inmiddels door het huis en is nog steeds een makkelijke dame. Wel een echte handenbinder, ze zit echt OVERAL aan... Maar dat hebben haar broers ook gedaan en dat is weer overgegaan... Ze eet prima, alleen is ze de laatste weken 's nachts nog wel eens wakker. Gelukkig slaapt ze meestal weer door als we haar speen geven, dus we mogen niet klagen.

Gaat het met jullie kindjes ook allemaal goed ? En wat zijn er al weer veel zwanger he !!

Fijn weekend allemaal !

Groetjes, Sophie

Terug
Bovenaan