zijn de februari mama's dan ook nog in the house???

Hoi februari-mama's,

Hier nog een februari-mama! Wel actief met lezen, maar niet meer zo met reageren.

Yende wordt de 18e ook alweer 1 jaar.

Het eerste half jaar was een vrij hectische: Yende huilde veel,
was erg onrustig en sliep slecht.
Maar sinds ze kruipt en zich  overal aan optrekt (en zo het liefst heel de dag
blijft staan) is ze een stuk vrolijker.

Ze slaapt ook stukken beter.

Een echte vrolijke bijna-1-jarige.

Eind augustus hoopt Yende een broertje of zusje erbij te krijgen.

Iedereen alvast een fijne 1e verjaardag toegewenst!

Wat hebben jullie trouwens voor cadeautjes in gedachten?
Wij vinden het weer zo moeiljk, ze heeft al zoveel.

Liefs Manda, mv Yende 18-2

Ja hoor, ben er ook nog!

Gijs is 12 februari 2008 geboren. Nog 1,5 week en dan wordt hij alweer 1 jaar. Voorbij gevlogen dat eerste jaar.......
Net als zo velen van jullie ben ik een actieve mee-lezer maar iets minder actief met reageren. Toch maar eens iets aan gaan doen....

Groetjes Clau

hoi,
ik ben ook een februari mama,
daniël word op 22 februari 1 jaar.
ik lees veel mee, maar reageer niet zo heel vaak...

liefs marina

hey meiden

leuk, dat er toch nog een aantal af en toe even komen koekeloeren.

ik ben dus echt dagelijks actief op dit forum hihihi

en voor mama van yende (manda)

wij hebben nathalia vandaag (jaja ze is vandaag 1 jaar geworden) een armbandje gegeven.

aan de bovenkant staat nathalia, aan de onderkant haar 2e naam,   amber

zondag krijgt ze van de familie een knal roze fietsje en van ons een winny the pooh loop/duw wagentje.

van mn ouders krijgt ze een kinderwagen, waar ze achter kan lopen, zodra ze goed los kan lopen :D

t is idd erg moeilijk. nathalia heeft ook al zoveel. daarom hebben we vor dingen gekozen waar ze over een paar maanden iets aan heeft en dat armbandje kan ze als ze hem niet meer past, goed bewaren. leuk voor later, om dat dan terug te zien :d

LIEFS, DO

Hoi, hier ook nog een februari-mama,

Valentijnsdag wordt onze dochter Daantje alweer 1 jaar, wat is het snel gegaan en wat is het toch geweldig met zo'n lief meiske erbij. Als ik zie hoe ze gegroeid is dit jaar, jeetje wat ging het allemaal snel!

Ik weet nog dat ik 18 feb was uitgerekend en steeds in mn hoofd had dat ik Valentijnsdag een mooie datum vond om te bevallen, nou dat is het dus ook geworden. Was wel een verrassing, want ik was al bang 2 weken "over de datum" te gaan .

Binnenkort dus groot feest voor onze kleine uk!

Liefs Femke

Ik ben ook een februarimama,
Mijn dochter Dewi Esmay is op 27 februari in het ziekenhuis geboren.
Het was een ingeleide bevalling en was erg heftig. Ik kwam gelijk in een weeënstorm terecht en dat is geen pretje. Ik kan het me dan ook nog  als de dag van gisteren  herinneren. Gelukkig is de bevalling wel snel gegaan. Binnen drie uur was ze er! Maar voorlopig hoeft het van mij niet meer. Wie weet over een tijdje maar ik moet er nu nog niet aan denken. Maar ik vind het wel ontzettend leuk dat er alweer wat zwanger zijn. Mijn zus is nu ook weer zwanger (tweede) en het kriebelde wel even in mijn buik. Maar ik wacht er toch nog maar even mee, maar wie weet!
Ik geniet enorm van mijn dochter. Ze is altijd vrolijk en heel makkelijk. Nog ff en dan is zij ook alweer jarig. De tijd is hard gegaan. Sommigen van jullie hebben de eerste verjaardag er al op zitten, gefeliciteerd nog, en van anderen moet het nog komen. Ik vind het leuk om met jullie mee te lezen en af en toe ook te reageren.
Groetjes Linda

Haidieho!

Ik ben er ook nog, alleen niet zo vaak. Het komt er eigenlijk niet van.
Ik ben de mama van Fébe en ze wordt de 25ste alweer 1 jaar.
Ik kan niet naar haar babyfoto's kijken of naar de band van de bevalling en kraamtijd, want dan gaat het weer kriebelen en we houden het echt bij twee.
Soms wel jammer hoor, ik heb er soms best een beetje moeite mee, maar goed je moet keuzes maken in het leven he?

Ik weet nog vorig jaar rond deze tijd riepen we allemaal om het hardst: IK WIL BEVALLEN!!!
En nu worden de kleine ukkies alweer 1 jaar.

Nou tot schrijfs allemaal!
Liefs Gerrie.

He hallo,
Nou een beetje late reactie maar hier ook nog een februari 2008 mama. Ik lees ook erg veel en reageer weinig, maar vind het leuk om te lezen hoe het bij jullie gaat.
Jauke (jongen) wordt 19 februari al weer een jaar en doet het super ook al schommeld het erg met zijn eten....de ene dag gaat het beter dan de andere.
Ik had niet verwacht toen ik zwanger was dat ik zoveel van een kindje kon houden en er zoveel van kon genieten. Het is echt super leuk. Iedereen in   mijn omgeving roept al over een tweede, maar ik vind het ook wel even goed zo. Er komt nog wel een tweede denk ik en hoop ik, maar nog maar heel even wachten. Als het gebeurd gebeurd het en anders gaan we het toch wat later in het jaar over nadenken denk ik.
Hoe denken jullie daarover??? Over een tweede of een derde (of misschien wel een 4e) zo snel na de 1e, of 2e. Wat zijn de voor en nadelen???
Groeten Lonneke

Terug
Bovenaan