zijn de februari mama's dan ook nog in the house???

Hey Lonneke,

Wat grappig dat je met die vraag komt, want volgens mij heeft iedere moeder hier last van, hahahaha. Ik had het ook toen we alleen nog mijn zoontje hadden. Wel of geen tweede? Op welke leeftijd dan?
En nu, nu de tweede 25 februari 1 jaar wordt ben ik aan het twijfelen over wel of geen derde. Ik heb nog wel een kinderwens, maar ook nog veel andere wensen die makkelijker te combineren zijn met twee kindjes.
Ik studeer nog rechten aan de universiteit (deeltijd) en ik doe nog graag dingen voor mezelf en samen met mijn man.

Als ik nu terug kijk, was ik eerder voor een tweede gegaan. Want mijn zoontje en dochtertje schelen 4 jaar. Mijn zoontje is nu 5 jaar en mijn dochtertje bijna 1 jaar. En als ik terug had kunnen gaan, was ik zeker met één of anderhalf jaar al voor een tweede gegaan, omdat je dan minder verschil hebt als de één naar school gaat.
Hoewel het ook wel een voordeel is dat ik nog alle tijd voor mijn dochtertje heb als mijn zoontje naar school is. Maar toch had ik voor minder leeftijdsverschil gekozen.
Ik denk dat het wel zwaarder is, maar later heb je er meer aan denk ik.

Als we voor een derde zouden gaan, dan zou ik zeker nu al gaan beginnen met zwanger worden.

Ben benieuwd naar de andere reacties.
Liefs Gerrie.

Hoi!

Ik ben er ook nog, maar reageer niet vaak hier. Lees wel trouw mee hoor! Ik was een februari mama. Uitgerekend op 22 februari, maar Melanie vond maart een betere maand om geboren te worden hihi. Wij vieren op 7 maart haar verjaardag. Wat gaat het snel he?

Wij zijn sinds oktober/ november bezig voor een tweede kindje, maar tot nu toe nog niets,,, Maar we houden moed!

Groetjes, Daniëlle

Hoi,

ook ik kom hier nog weleens, maar eigenlijk niet echt heel vaak.
Ik weet niet of jullie het je nog kunnen herinneren, maar ik was degene die een auto ongeluk heeft gehad tijdens de zwangerschap en daarna ziekenhuis in en uit moest omdat het hoofdje van Felicity niet goed meegroeide.
Ze heeft een ontwikkelingsachterstand en haar linkerkantje werkt niet echt helemaal met haar mee.
Ik vind het dus ook moeilijk om dan hier op het forum te komen en dan te lezen wat jullie kindjes allemaal al doen, terwijl dat zij pas sinds een maand omrolt.
Ik hou vreselijk veel van mijn kindje, maar hier vaak meelezen is wat te pijnlijk voor me.
Ik kom hier eigenlijk alleen nog maar om tips te zoeken.
In juni gaan we trouwen, en dan gaat ook meteen het spiraaltje eruit en gaan we voor een tweede.

Groetjes Sharon.

hoi hoi,

ik was 6 februari uitgeteld, maar 31 januari is quentin geboren.
ik lees nog wel regelmatig mee, maar niet meer zo actief als eerst.
ik ben inmiddels weer met de pil gestopt en we gaan dus voor een 2e.

groetjes kwinty.

Terug
Bovenaan