zijn er al dames klaar met de kinderkamer?????

A

Anoniem

Guest
hey hey dames

zijn jullie al klaar met de kinderkamer ???

de kamer waar ons zoontje slaapt komt onze dochter straks te liggen ons zoontje gaat naar een wat kleinere kamer     daar moeten we nog laminaat leggen   witte ons oude trapgat dichtmaken dan nog oververhuizen     dus druk druk druk

de kamer van onze meid ben ik zelf aan het schilderen   en wil ik in disney prinssen hebben   tot nu toe heb ik dit geschilderd en aan de overkant van de kamer komt belle         van belle en het beest in dr gele jurk   voor de rest komen er nog meer vlinders   en natuurlijk straks de kast commode en ledikant in elkaar zetten   wat je op de foto ziet staan is het ledikant van me zoontje nog

wie maakt  er  foto's van de vorderingen van de babykamer    
ik ben wel een foto freak wat dat betreft     ik maak echt overal foto's van

ben benieuwd hoe jullie kinderkamer er uitzien

groetjes soraya moeder van justin 15 maanden   25 weken zwanger van onze dochter

Hoi,
mijn babykamer is ook al klaar en ik zou hem graag willen laten zien aan jullie.
nou heb ik al verscheidenen keren geprobeerd hier foto's te plaatsen maar dat lukt me iedere keer niet.
hoe doen jullie dit?
gr lisette

Wow, wat een leuke schilderingen Soraya!
Leuk, ook bij ons wordt er flink op de muren gekliederd.
Mijn vader heeft het bij ons gedaan (ik kan dat niet zo goed) en het wordt een héle leuke onderwaterkamer vind ik. Ik zal hieronder wat fotootjes zetten.
De meubeltjes moeten nog geschuurd en geschilderd en ook de vloer moet er nog in, maar we hebben een begin!

Liefs, Lotte

hey lotteS

wat een leuke kamer zeg   echt heel leuk   als het bij ons een jongen had geworden   had ik ok zo iets wel gewillen       we hebben al een zoontje van 15 maaanden maar we waren net verhuisd toen dus zat het er niet meer in om te schilderen

maar aangezien we nu een meid krijgen ik het blauw wel heb gezien   wordt het allemaal prinsessen enz   hahaha  

groetjes soraya

Terug
Bovenaan