A
Anoniem
Guest
hey hey dames
zijn jullie al klaar met de kinderkamer ???
de kamer waar ons zoontje slaapt komt onze dochter straks te liggen ons zoontje gaat naar een wat kleinere kamer daar moeten we nog laminaat leggen witte ons oude trapgat dichtmaken dan nog oververhuizen dus druk druk druk
de kamer van onze meid ben ik zelf aan het schilderen en wil ik in disney prinssen hebben tot nu toe heb ik dit geschilderd en aan de overkant van de kamer komt belle van belle en het beest in dr gele jurk voor de rest komen er nog meer vlinders en natuurlijk straks de kast commode en ledikant in elkaar zetten wat je op de foto ziet staan is het ledikant van me zoontje nog
wie maakt er foto's van de vorderingen van de babykamer
ik ben wel een foto freak wat dat betreft ik maak echt overal foto's van
ben benieuwd hoe jullie kinderkamer er uitzien
groetjes soraya moeder van justin 15 maanden 25 weken zwanger van onze dochter
zijn jullie al klaar met de kinderkamer ???
de kamer waar ons zoontje slaapt komt onze dochter straks te liggen ons zoontje gaat naar een wat kleinere kamer daar moeten we nog laminaat leggen witte ons oude trapgat dichtmaken dan nog oververhuizen dus druk druk druk
de kamer van onze meid ben ik zelf aan het schilderen en wil ik in disney prinssen hebben tot nu toe heb ik dit geschilderd en aan de overkant van de kamer komt belle van belle en het beest in dr gele jurk voor de rest komen er nog meer vlinders en natuurlijk straks de kast commode en ledikant in elkaar zetten wat je op de foto ziet staan is het ledikant van me zoontje nog
wie maakt er foto's van de vorderingen van de babykamer
ik ben wel een foto freak wat dat betreft ik maak echt overal foto's van
ben benieuwd hoe jullie kinderkamer er uitzien
groetjes soraya moeder van justin 15 maanden 25 weken zwanger van onze dochter