zijn er al dames klaar met de kinderkamer?????

Wij krijgen ook een meisje
Ik ben niet zo heel erg van de blauw/roze verdeling, ik vond dit gewoon wel heel schetig.
Maar prinsessen zijn natuurlijk ook héééél leuk voor kleine meisjes!

En ik heb wel wat roze vissen, een roze octopus (staat er niet op) en een roze zeester. Oh ja, en een zeemermin, haha!

Leuk hè, lekker tutten in die kamer. Gebruiken jullie wel zelf verf op waterbasis?

Liefs, lotte

wat een leuke kamertjes. wij zijn nog niet zover. Wel al spulletjes gekocht maar die worden pas in week 44 (eind oktober begin nov) geleverd. Dus daarna kunnen we echt gaan inrichten.

wij hebben voor dierenbehang gekozen, van inke.nl dus soort sticker van een dier (is behang). erg leuk en niet heel druk, want daar ben ik zelf niet zo van.

Wat een gave kamertjes hebben jullie zeg!!! Mooi met die schilderingen! Zelf verzonnen?
Lief die tinkerbell ook!
Bij ons is hij ook klaar op de gordijnen na, die komen over 5 weken.
Ik kan geen foto's plaatsen......maar ze staan op mijn weblog in mijn dagboekje.
Gaan jullie nou ook elke dag kijken in het kamertje? Heerlijk zeg en dan straks zo'n klein prulleke in dat bedje...wauw!

http://www.freewebs.com/babysonneveldt/

Dus als je zin hebt, kom dan gezellig neuzen
Groetjes

Zo ik heb het even opnieuw gedaan.
Nu zie je mijn kamertje beter.
Ik vind die van jullie ook heel leuk maar omdat het bij ons zo'n superklein kamertje is hebben wij besloten om het rustig te houden anders lijkt hij nog kleiner.
Gr lisette

hey hey lotte

dat heb ik nu ook onze 2de me dochter gaat nu naar mijn zoontje ze kamer die dus groot is         maar mijn zoontje gaat dus naar een kleinere kamer   ik doe daar en band op de muur met voetballers erop   en misschien dat ik wel iets van een voetbal verk op de muur maar voor de rest blijft het heel neutraal   hij heeft ook ee hoop speelgoed en anders wordt die kamer zo klein

maar je heb een leuke kamer hoor   bij mijn zoontje had ik ook lime groen helemaal geweldig

groetjes soraya

liselotte bedoelde ik haahha   had ook al een lotte zien staan

Terug
Bovenaan