zijn er al dames klaar met de kinderkamer?????

hihi, dat is ook een manier. heb wel vandaag de giraf van behang op de muur geplakt. erg leuk! en het wiegje staat al klaar, dus  kindje kan wel lekker slapen. We hebben alleen dus nog geen commode en kast. En  zou nu graag alle spulletjes vast lekker  opruimen in een kast ipv de curver box waar het nu inzit...
tja typisch last van nesteldrang denk ik zo.  

Nope, nog druk bezig hier (zie wist je dat - topic).

Vorige week zouden we behangen en houtwerk+radiator schilderen. Door fabricagefout van het behang is dat dus compleet in de soep gelopen. met alle stress van dien.
We hebben alles eraf moeten halen en zijn maandag opnieuw begonnen, met plakken van glasvezelbehang om muur glad te trekken. vandaag is eerste laag muurverf (helmgras- lichtgroen) erop gegaan. Morgen de tweede laag en dan daarna alsnog de radiator en kozijnen/houtwerk in zelfde kleur schilderen.
Hebben grote raampartij (komen cremekleurige gordijnen met veertjes-motief voor) en aan de andere kant een grote kast (helft linnenkast en helft babykast) in beukenhout-kleur. Laminaat op de vloer is ook beukenkleur, dus lekker licht en rustig in combi met het lichtgroen.

Ledikantje is  wit hoofd/voeteneind  met grenen spijltjes en commode is wit met grenen topplaat, allemaal krijgertjes.

Vandaag het badje en toebehoren gekocht (wit).

Er komen nog een paar planken aan de muur boven de commode om knuffels en spullen op te zetten, die planken  halen we fijn bij de IKEA, hebben ze in leuke kleurtjes.

En op de wanden willen we stickers van Barbapapa. Is voor ons nostalgie, zijn we allebei gek op, waren we vroeger al, en is lief maar niet zoetjes en minder standaard dan Poeh, Disney en Nijntje.

Als de kamer klaar is en ik krijg t voor elkaar, dan zet ik wel een foto op t forum, maar dat zal zeker nog een tijdje duren... hihihi, eerst schilderen en inrichten.

Nog 8 weken te gaan voor de "due-date"... Maandag nog 3 voor ik met verlof ga...

Groetjes,
Esther

Dat ding aan de snelweg lijkt mij wel wat.....moet van ver komen en dan is het erg vervelend om dan nog in de stad gaan zoeken waar ik moet zijn en dat ook nog een parkeer plekje vinden.

Maar goed ben niet de enige.....

nou dit gaat nergens over. Hoe het bericht hier nou tussen kan komen?

Terug
Bovenaan