Zijn er nog oktober-2006-mamma’s actief?

A

Anoniem

Guest
Het is alweer een tijdje terug dat de verhuizing naar msn was maar zijn er nog oktober mamma’s??? Ik vroeg mij gewoon af hoe het gaat met jullie en de kindjes...

...doe ze de groeten van mij op het msn-forum.

Ik ben te vinden op de Moeders Zomer 2006

Liefs S. mamma van Stijn

Hoi hoi,
Dat is lang geleden zeg!
Ik ben hier soms nog, maar veel meer op msn, waarom kom je daar niet naartoe?
Is een leuke hechte club geworden.
Ik vind het jammer dat het hier gestopt is, we hebben toch ongeveer een jaar contact gehad.
Hoe gaat het met jou en Stijn?
Hier gaat alles prima, Isabel is geopereerd en we wachten op herstel. Verder is ze altijd supervrolijk en eet en slaapt ze prime. Een erg tevreden baby, nou ja baby. Het echte baby zijn is er wel vanaf. Het gaat zo hard zeg, het is niet bij te benen soms.
Zo zit je nog volop met borstvoeding om de 3 uur en nu mag ze alweer aan het brood...
Laat je nog iets van je horen.
Liefs Sharon

Hoi, ik ben er ook nog steeds. Bij ons gaat ook alles goed, maar er zijn hier volgens mij weinig mensen van het oktober-forum. Vind het toch leuk om regelmatig even kijken Thijs groeid ook als kool. Ik moet toevallig vandaag weer naar cb met Thijs =, zal wel even iets laten weten straks. Groetjes Wendy

Hoi hoi,

Ook ik kom hier af en toe nog eens spieken! Maar ben veel vaker te vinden op MSN.
Marijn is nu bijna 7 maanden en het gaat erggoe dmet hem. 7800 gram en 71 cm. Nu we overstappen naar groenten, fruit en brood drinkt hij zijn flessen erg slecht; soms zit ik op nog maar 2 flessen per dag!!! Maar goed, hij groeit wel gewoon.
We lopen bij een kinderarts op de groei van zijn hoofdje in de gaten te houden. Zijn fontanellen zijn al bijna dicht en als het hoofd dan ook niet meer groeit, hebben we een probleem! Gelukkig was de hoofdomtrek in een maand weer met een centimneter toegenomen, dus we gaan de goede kant op!

Gaat alles ook goed met Stijn?? die is al weer 8 maanden ofzo????

Nou, geniet van je mannetje!
Patricia

Ik kijk heel af en toe ook nog wel eens. Maar niet heel vaak ik heb (of vind)  het best druk. mijn vriend woont en werkt in london  en is hier vanaf donderdag avond 23.00 en gaat maandag ochtend 05.00 weer weg. Doe dus best veel in mijn uppie en alhoewel ik steeds meer mijn draai heb gevonden met ella vind ik het in best best pittig. Weinig vrije tijd en als ik die heb dan ben ik   lekker aan het softballen. En niet zo veel achter compi meer (behalve als ik werk)  

bedoelen jullie gewoon msn? en waar/hoe dan?

doeiii lottie  

hallo dames!

hier nog een oktober-moeder!! Ik lees vaker dan ik reageer. Mijn zoontje Emre is nu 6,5 maand, 8460 gr en 71 cm lang. Hij doet het harstikke goed. Hij heeft 6 mnd volledige bv gehad en sinds 2 wkn krijgt hij groente en fruithapjes. Gaat ook nog goed. Ik geniet er echt van. De tijd gaat ontzettend snel. Kan het niet geloven dat er al een half jaar voorbij is!!

groetjes Mie

Hoi....

Ja, ik ben er ook nog!!!
Alhoewel, ja ben er ook niet zo vaak meer moet ik zeggen.
Denk hetzelfde als iedereen, best druk met andere dingen...
Leuk hoor om de oude bekende weer even te "zien" en te horen hoe het gaat.
Moest bv altijd zo lachen om Gea...gaat het nog goed met haar?
Zij ging toch trouwen en was zo aan het lijnen???
Ja, heb echt van het forum genoten toen.
Wilde toen wel overgaan naar msn maar is me niet gelukt met inloggen, jammer had misschien wat meer moeite moeten doen!
Willen jullie iedereen de groetjes doen van mij!

Groetjes, Elisaar, mamma van Louise

Hey,

Ook ik zit bij de Zomermama's. Da's echt supergezellig. Ik lees/schrijf ook mee bij de Oktobermama's op msn. Hier kijk ik heel af en toe, maar reageer eigenlijk niet.

Groetjes,
Nelly mv Dean (7,5 mnd)

Terug
Bovenaan