Zijn er nog oktober-2006-mamma’s actief?

Hoi, heb het gisteravond niet meer gehaald, dus hier ben ik dan. Thijs weegt nu 7700 gr, en is 66 cm lang, Hij was in 6 weken 1100 gr. bijgekomen. Sinds hij bijvoeding krijgt gaat het super. Voor de rest krijgt hij alleen bv. aan drinken.Verder was alles goed met hem, en wilt hij de hele tijd zitten. Groetjes Wendy

Wow, wat veel!!!

Ondanks dat ik niet wilde verhuizen omdat ik dat onhandig vond heb ik mij wel aangemeld bij het msnforum maar niets vernomen. Zeker niet door de ballotage gekomen, dacht ik, haha. Nou ja ik had wat meer mijn best kunnen doen...
Neemt niet weg dat ik niet meer geinteresseert ben in de oktober meiden. Vooral met de dames die ineens september mamma werden was het contact ook erg handig. Voor de rest natuurlijk het heerlijke gekeuvel. Wat ik nu ook wel op de zomermamma’s vind hoor. Tis jammer dat de groep niet naar najaar is verhuist.

Met Stijn gaat het onwijs goed. Hij is nog steeds het stoerste, mooiste, liefste, knapste, geweldigste jongentje wat ik ooit in mijn leven heb gehad. Wat een verrijking!!!

Kom nog eens een update doen hier, er zijn nog genoeg die zo af en toe eventjes komen kijken. Lijkt mij leuk!

Liefs

Hoi Toulouse!

Even kort hoor, want het is al laat.
Wanneer heb jij je ongeveer aangemeld bij de msn groep dan? Sinds 1,5 maand komen de aanmeldingen ook bij mij binnen, maar heb je niet gezien. Mocht je alsnog mee willen doen, kan ik je wel toelaten hoor! Je bent natuurlijk van harte welkom. (Al heb je wel wat in te halen.  Hahahaha. De teller is inmiddels de 5000 !! berichten gepasseerd)

Hoop snel wat van je te horen.

Liefs,

Ingrid
mv Emma (23-10-2004) en Mirthe (17-10-2006)

hoi Emma, ik weet niet meer wanneer dat was. In ieder geval vlak nadat een heleboel meiden verhuisd waren. Nu is niet meer terug te vinden waar je moest aanmelden dus is het er ook niet meer van gekomen.

Spoor de meiden daar eens aan om hier een update te doen want er zijn er nog genoeg geinteresseert in de oktober-mamma’s hoor!!!

Toulouse, hier de link naar de Oktobermama's op msn.

http://groups.msn.com/Oktober2006mamas

Groetjes,
Nelly.

Hoi meiden,

Ik ben ook een oktober 2006 mama die in september bevallen is. 30 september wel te verstaan dus net op het randje, haha.
Ik  zou me  ook graag aanmelden op het msn forum.
Nu lees ik inderdaad veel op het zomer en najaar forum, maar post erg weinig.
Zou toch graag meekletsen met mama's die in dezelfde "fase" zitten.

Groetjes,
mama2004

Hier ook nog een oktober 2006 mamma.
Kom hier bijna niet meer. Wel veel op MSN.
Sinds 'onze' pagina op JG weg is, ben ik hier bijna niet meer geweest!
Wel leuk om weer even te kijken.

Liefs, Kar

Ok ok ok, ik heb mij aangemeld.
Hopelijk kom ik nu wel door de ballotage  

Terug
Bovenaan