Zijn er nog oktober-2006-mamma’s actief?

Hello meiden,

Zo zeg....wat een tijd geleden is dit!Ik heb hier niets meer geplaatst sinds dat gedoe op het forum...ben over gegaan op het MSN forum,maar plaats daar niet veel hoor.
Ik was opzich erg verknocht aan dit forum,vond het makkelijk en overzichtelijk lezen...al is het plaatsen soms iets moeilijker hier.
Ik heb het allemaal een beetje gehad,ik zit vaker met een paar moeders/mede chatsters op msn dan dat ik berichten aan het plaatsen ben....ik erger me vaak aan bepaalde dingen die besproken worden(sorry)en dus zwakt de interesse een beetje af.

Wel heeeeel leuk iets van jullie te lezen meiden!wat een geweldige tijd hadden we hier op het forum hè?!Heerlijk was dat!!!

Elisaar:ik ben getrouwd hoor!!!hij heeft JA gezegden het afvallen ging ook prima...tot de trouwdag,en dat is nu 6 weken geleden en nu gaat het hopeloosop de één of andere manier krijg ik me er niet toe gezet het vol te houden.....ben dus blijkbaar niet voldoende gemotiveerd!

Hoe is het verder met jullie meiden????

Hier verder alles rustig,Stefan groeit als kool en doet het super!en met moeders gaat ook alles rustig zun gangetje.

Liefs Gea

Leuk! weer eens een berichtje van een aantal te lezen.

Zelf ben ik weing meer op het forum te vinden. Het ontbreekt me toch wel wat aan tijd, ook ben ik behoorlijk afgeknapt op de 'balloutage' commissie.  Heb het erg jammer gevonden hoe het gelopen is.

Met mijn dochtertje Kim gaat het super goed. Ze groeit goed en lacht veel. Ben ontzettend verliefd op d'r!!!

Groetjes,
Julia (alias Jil)

Terug
Bovenaan