zijn er ook die borstvoeding gaan geven?

Ben het ook van plan ja. Geen idee hoe het zal lopen, aangezien het voor mij voor het eerst is. Op werk is het in ieder geval wel geregeld dat het kan, dus dat is fijn.

Hoi, ik wil het heel graag gaan geven. Heb ook een cursus gevolgd bij ons in het ziekenhuis en ben er nu een boek over aan het lezen.
Wil goed voorbereid zijn, dat is het halve werk, heb ik begrepen.

x yvonne

ik was er echt van overtuigd dat ik de fles ging geven maar de vk heeft me toch aan het denken gezet ivm de eerste 3 dagen.daar moet zoveel inzitten dus hij zei al geef ik het een week dan krijgt de kleine toch veel binnen.maar de fles leek mij makkelijker hoef ik niks meer aan toe te voegen.
dacht dat altijd alle voedingsstoffen in de moedermelk zaten maar nu blijkt dat je dan toch vitamine d en k moet gaan bijgeven.en in de flesvoeding zit wel alles.
maar ga het wel proberen de borst en misschien vindt ik het wel helemaal geweldig en gaat het goed.
dus ik zie wel hoe het gaat, vindt wel veel dingen moeilijk om te kiezen het is mijn eerste en ik weet niet wat nou precies de juiste keuzes zijn dus ga maar op mijn gevoel af.

ik ben het ook wel van plan.
Vroeg me alleen af of jullie ook al het gevoel hebben dat er straks borstvoeding gegeven kan worden. lekken jullie bijvoorbeeld al.

Ik voel nog helemaal niks aan mijn borsten.
zijn wel groter maar verder zijn ze niet hard ofzo.

Weet niet of dat normaal is of dat ze juist hard moeten zijn.jeukende tepels?

Ik ben a.s woensdag 35 week zwanger maar van alles nog geen last,.

Vriendin van mij lekte al in de 16e week en haar zoon is nu 1,5 en ze lekt nog steeds.

Terug
Bovenaan