zijn er ook die borstvoeding gaan geven?

Het maakt niets uit of je borsten al wel of niet lekken nu, dat betekent absoluut helemaal niets. ;)

Voor iedereen die BV wil gaan geven: veel lezen op borstvoeding.com en een telefoonnummer van een lactatiekundige achter de hand houden (goede LK is een IBLC-gecertificeerde) is een bijna gegarandeerd succes :D

Ik ga het niet proberen, ik wéét zeker dat ik BV ga geven. Mijn zoon heeft 8,5 maand BV gehad, en met deze baby hoop ik het nog veel langer vol te houden. Het is zoveel meer dan voeding alleen (en zoveel makkelijker, altijd op temp, nooit iets meeslepen van flesjes of poeder, je kan nooit teveel geven).

Ik gun het elke mama en baby om te ervaren hoe het is om BV te geven/krijgen.

Ik wil het ook graag proberen.. ik merk nu nog helemaal niets aan mijn borsten... zijn ook niet eens veel groter geworden eigenlijk..
Ben benieuwd of het lukt en hoe het gaat. We zullen zien !

Ik ga het wel proberen, lijkt me echt een momentje wat je met je kindje kan delen. Of het gaat lukken weet ik niet maar dat merken we vanzelf. Merk dat ik een heel stuk onrustiger aan het worden ben al mag ik helemaal niks. Stilzitten is steeds lastiger en ook pijnlijk. Ben benieuwd wanneer ons meisje zich wilt laten zien. Hoop ergens voor het einde van deze maand anders wordt onze bevalling gepland en lijkt me toch het fijnst als het uit zichzelf begint. Hier ligt ze al 2 weken helemaal ingedaald en hoofdje ligt vast. Morgen ben ik 36 weken zwanger.

Ik ga het wel weer proberen. Bij m'n 1e 6 weken volgehouden. Maar het was een ramp. Was zo blij toen ik ermee was gestopt! Wat een rust en geen stress meer!
Ik hoop gewoon dat het deze x wel wil lukken want het kan wel erg fijn zijn je kindje zo dicht bij je te hebben.
Maar onthoud aub.. Hoe graag jij ook wil en je best doet, de kleine moet er ook toe in staat zijn.
Maar wel weer vol goede moed deze x.

ik ga het niet proberen

vorige keer lukte het niet en ik wil echt voor mijn herstel gaan! Zo snel mogelijk weer moeder kunnen zijn is me op dit moment zoveel belangrijker

Groetjes Sabine

ja ook hier weer zeker te weten de borst,mn andere 2 kids hebben allebei 10 mnd bv gehad en hoop het ook dit keer weer 10 mnd of langer vol te houden.

bij mn 1ste ging het begin niet makkelijk(last van veel stuwing,kloven en overvloed van melk)
paar keer locatiedeskundige bij geweest.maar doordat onze dochter zo goed groeide met veel pijn,moeite en tranen doorgezet.en pas na 3 mnd was het voeden voor beide fijn....was daarna zo trots en blij dat ik toch hadt doorgezet.wil dit ook vertellen omdat het begin niet altijd goed gaat met bv,bv geven moet je leren zowel moeder als baby,zeker bij je 1ste kindje,daarom zeg ik:geef niet te snel op als het in het begin niet lekker loopt....of de baby moet nou echt geen genoeg hebben of afvallen das natuurlijk een ander verhaal
bij de 2de ging het al veel makkelijker met voeden.had ook meteen hele goede creme voor tepelkloven van medela zo dat ergste voorkomen kwam.
al bij al:als het goed gaat met bv is het zo heerlijk en fijn genieten en kan dan zo trots zijn dat mijn kindje zo goed groeid op mijn melk!
iets natuurlijker is er niet en kan er dan ook niet tegen dat sommige bv zo kunnen afkraken(hier gelukkig niet hoor)

liefs jootje

Terug
Bovenaan