zijn er ook mensen die zo ontzettend veel al zijn aangekomen


Hallo allemaal,

Ik lees hier en daar allemaal verhalen van mensen die bij 24 weken nog maar 2 kg zijn aangekomen.
Ik ben 20 weken zwanger en 6 kilo aangekomen en dat kan ik nergens terugvinden.
Ik voel me nu zo'n uitzondering!
Ik eet wel iets meer   maar nog geen extreme porties. Voor ik zwanger werd had ik een normaal gewicht.

Ik hoor graag jullie reacties.

groetjes,
Nous
 
He Nous,

Nou, ik kan je de hand schudden hoor. Ik was altijd lekker slank en woog 53 kg. Ik ben nu 24 weken zwanger en weeg inmiddels 62 kilo.
Ik vind het verschrikkelijk. Ik word echt dik en krijg putten in mijn benen. Ik snoep wel hoor, maar dat heb ik mijn hele leven al gedaan en ben er nooit dik van geworden. Ik begin me ook een uitzondering te voelen, want bijna niemand komt zoveel aan. Ik hou mijn gewicht iedere week bij en vorige week was ik in 1 week tijd gewoon een volle kilo aangekomen? Nou, als dat iedere week zo doorgaat, ben ik straks een tientonner.....

Groetjes Yvette
 
Hoi Nous,
Ik moest een beetje lachen toen ik jou berichtje las. Ik lach je niet uit hoor, absoluut niet!!! Maar ik ben nu 29 weken zwanger en 17 kilo aangekomen. Ik heb ook al eerder op het forum een berichtje geplaatst of er meer vrouwen waren die meer dan 2 kilo waren aangekomen, maar kreeg niet veel reacties. Ik denk wel dat jouw 6 kilo prima normaal is, en echt niet veel! Er zijn zoveel verschillen dat ik me er maar niet meer zo mee bezig hou... (ik moet er bij zeggen dat ik wel 1m78cm ben zelf)
Groetjes, Taatje
 
Hoi,

Ik ben nu bijna 31 weken en ben nog maar 4 kilo aangekomen, ik sta wel onder veel druk en weet niet of dat dat er mee te maken kan hebben

groetjes monique
 
Hoi Nous,

Ik ben vandaag 27 weken zwanger en ik ben 1.74 m lang en ik woog voor mijn wangerschap 66 kilo en nu woog ik vorige week bij de verloskundige 82 kg. Ik ben dus ook al een hoop aangekomen. In totaal 16 kg. Ik heb ook allemaal putten in mijn benen gekregen, maar ik kan me wel druk gaan maken, maar daar heb ik alleen mezelf mee. Ik ga na mijn zwangerschap weer lekker sporten en op dieeet.

Maak je maar niet te druk, want de voor je het weet zit je weer op je oude gewicht.

Groetjes,

Sabrina (27)
 
Hoi Nous
Nou een troost! ik ben nu bijna 16 weken en 5 kilo aangekomen! Ik woog 50 en nu 55
Bij mijn 1e zwangerschap was ik 20 kilo aangekomen (ik ben 1,55) dus was echt een rolmops! Ik   hoop alleen dat ik nu niet zoveel ga aankomen. Ik beweeg veel ik heb nog een dreumes hier rondlopendus ben aardig in beweging. Ik wandel en zwem veel dus weet niet hoe het die 5 kilo er nu al bij zijn gekomen. Dus ja ligt er ook aan denk of je aanleg heb. En ik snoep niet zoveel, valt best mee, af entoe een snoepje ik eet erg gezond dus daar kan het   ook niet aan liggen.

Groetjes Nancy
 
hoi ik zat hier wat te lezen en moest heel erug lachen( niet uitlachen hoor) ik heb al twee kids en bij beide ben ik totaal 24 kilo bijgekomen, ik woog ook altijd 52. dus vrij tenger, hahahhaha maar ik kan jullie verzekeren het komt allemaal weer goed, ik snoepte ook veel en at mega veel patat, mijn beide kindjes waren 6 pond maar.. bij beide gevallen heb ik me oude figuurtje weer terug gekregen pffffffffffff gelukkig maar,dus maak je niet druk en eet lekker wat je wil hahahah. doei doei
 

Hoi hoi,


nou, ik begon met 56 kg en weeg nu inmiddels alweer 67 kg, dus 11 kilo aangekomen! Ben nu 29w6d zwanger. Moet dus nog ff haha. Maar heb er totaal geen moeite mee hoor. Laat het zo zeggen, nu mag het hihi....

Succes iedereen!

Gr Cody
 
Terug
Bovenaan