zijn er ook mensen die zo ontzettend veel al zijn aangekomen

Hoi ,

Ik ben nu ruim 32 wk zwanger en 14 kilo aangekomen. Gemiddeld komen de meeste 12 a 13 kilo aan dus die 6 kilo van jou zij heel netjes en niks abnormaals. Maar het wisselt heel erg ik ken iemand die 30 kilo is aaangekomen en iemand die maar 8 kilo is aangekomen in de totale zwangerschap.
Bij de eerste was ik in totaal 19 kilo aangekomen maar helaas zijn er 5 kilo aan blijven plakken ik hoop niet dat dit weer gebeurd.

Groetjes Bertie
 
Ik zou tekenen voor die 6 kg.
Ben in mijn 1e zwangerschap 30 kg bijgekomen en daar is hooguit 15 kg weer er vanaf gegaan. Nu ben ik ook minstens 15 kg bijgekomen, zonder daar gekke dingen voor gedaan te hebben.
Maar het klopt wel dat je met name de laatste weken erg veel aankomt.
Groetjes, Claudia (35 w + 1)
 
Hallo Nous,

Ik ben 25 weken en ben ook al 10 kilo aangekomen, maar ik maak me daar niet zo
druk om! Het is per persoon zo verschillend daar is niks over te zeggen.

Geniet van je zwangerschap en maak je niet dik  hahahaha

Groetjes Leen
 
Hoi hoi,

Nou ik weet niet wat beter is hoor. Ik ben nu 16 weken zwanger en ben al 9 kilo afgevallen. Nu begint het er langzaam weer aan te komen, denk ik. Maar toen ik dat 3 weken geleden dacht was die ene kilo die 3 dagen ervoor er aan zat er weer af. Dus ik zou me er niet te druk om maken, ieder lichaam is anders.

Groejes Yvonne
 
Hoi hoi

Bij mijn vorige zwangerschap ben ik ruim 20 kilo aangekomen. Op het laatst durfde ik niet meer op de weegschaal te gaan staan.
Er zijn 5 kilo's blijven plakken van die zwangerschap.
Nu ben ik 15 weken zwanger en ben pas 1 kilo aangekomen. Dus het zegt niks.
Het is wel zo dat je aan het eind meer aankomt en sneller dan aan het begin.

Groetjes Ria
 
Ha ha ik was bij 20 weken 13 kilo aangekomen in het totaal 18 en nu ben ik (dus al bevallen en (nog) niet zwanger) 10 kilo lichter dan voor mijn zwangerschap (en dat is echt te licht).
Maak je geen zorgen..
 
Hoi,

Het is echt zo ieder lichaam reageerd weer anders. Ik zit nu 5,5 kg onder mijn begin gewicht. Ben nu 34,6 wk zwanger. Heb dan ook wel last van zwangerschapsuiker.
Dit is mijn derde zwangerschap. Bij de vorige 2 had ik niet echt zwangerschapsuiker,maar moest wel dieet houden. Ik was toen 5 en 4 kg aangekomen in het totaal. Was na de bevalling ook magerder dan voor de bevalling. Dus zwanger zijn is voor mij goed om af te vallen. Na de zwangerschap is het bij mij weer een ander verhaal, dan moet ik echt heel goed opletten wat ik eet. Ik heb dan vaak het gevoel dat ik van water al dikker word.
Ben wel benieuwd of ik nu nog wat ga aankomen. Wil na de bevalling wel goed op mijn gewicht blijven letten, dit is voor de suiker ook belangrijk. En waarschijnlijk is dit toch mijn laatste zwangerschap. Mijn gyn. zie me trouwens ook dat het kind toch het beste van de voeding binnen krijgt, dus ook de kleine lijd niet onder mijn gewichtsverlies. Daar was ik wat huiverig voor.

Groetjes,
Sandra
 
Hallo,

Nou het blijkt wel dat het per zwangerschap heel veel kan verschillen, in het begin zag ik alleen maar mensen die heel weinig waren aangekomen, terwijl ik in het begin best wel snel aankwam. Ik ben nu 25 weken en 11 kilo aangekomen, ik laat het maar gewoon over me heen komen en we  kijken daarna wel weer of het er weer afgaat, je kunt er nu toch niets aan dien!

Groetjes Diavola
 
Terug
Bovenaan