zijn er ook mensen die zo ontzettend veel al zijn aangekomen

hi dames.
Ik zelf weet niet hoe het is ik heb geen weegschaal en weet niet of ik ben aangekomen of niet maar draag nog gewoon mijn eigen broeken en de vk weegt ook niet bij mij, maar het zit allemaal goed.
Mijn nichtje daarintegen is bij haar eerste kindje wel 30 kilo aangekomen, maar bij haar tweede maar 5 dus zelfs per persoon per zwangerschap kan het heel erg verschillen.
Ik denk dat het erg te maken heeft met het feit dat je hele hormoon huishouding overhoop komt te liggen en je spijsvertering word ook langzamer waardoor je er langer over doet om je eten te verwerken. Ik hoop dat het bij jullieer snel weer af gaat.
Groetjes TIna
 
Ik ben nu 34 wk en 4 dagen........en 15 kilo aangekomen..........ben benieuwd hoeveel ik nog aankom maar ga er vanuit dat ik uiteindelijk tussen de 18-20 kilo aangekomen ben.

Eigenlijk zie je het bij mij alleen maar op mijn buik (behalve naakt dan dan zie je wel putjes) voor de rest ben ik niet echt dik in mijn gezicht ofzo.

Het is toch ook wel weer grappig je mag een keertje eten wat je wilt en dikker zijn omdat je zwanger bent.........je hoeft je nou eens een keertje niet druk om je figuur te maken.

Het lijkt me ook wel weer leuk om dadelijk weer aan je figuur te werken,,,,nu sport ik helemaal niet meer dus dat is ook wel weer een leuk vooruitzicht om lekker te kunnen sporten...

Succes allemaal en inderdaad maak je niet DIK (geestelijk gezien dan he)
 
Terug
Bovenaan