Zijn er ouders die olvarit potjes geven

<p>Hi mamas en papas,</p><p> </p><p>Ik was laatst met vriendinnen en zei dat ik.potjes van olvarit wilde geven. Nu werd ik heel gek aangekeken... nu twijfel ik want ja onzeker word je snel als het je eerste kind is.. of die.biologische potjes van de ah.</p><p>Ik zal.toch niet de enige zijn? </p><p> </p>
 
Je bent zeker niet de enige. Er is ook niets mis met potjes. Je moet doen waar je je zelf het beste bij voelt. 
Ik heb er wel voor gekozen om zelf groente en fruithapjes te maken. Op die manier wennen ze aan mijn manier van koken en het is een stuk goedkoper. 
In tegenstelling tot wat veel mensen denken gaat het ook veel sneller en makkelijker dan je denkt en je kan het gewoon invriezen. 
Ik ken ook genoeg mensen die het combineren. Soms is een potje gewoon veel makkelijker. 
 
 
En waarom wil je die geven? Ik geef ze echt alleen een potje als het niet anders kan want ik vind het heel vies, alleen die bakjes spaghetti en het potje bruine bonen zijn nog enigszins te doen. De smaak is ook echt wel anders als dat je zelf kookt, probeer er zelf eens een paar misschien verander je dan van gedachte ? 
 
Nee hoor, je bent zeker niet de enige. Niks mis met potjes ;)
Ik maak het nu ook eerst zelfs. Goedkoper inderdaad en je kan het makkelijk invriezen. 
Maar ik heb ook zeker potjes in huis, voor als ik vergeet om het uit de vriezer te halen of voor als we dagjes weg gaan. 
 
Wij gaven onze dochters potjes van olvarit. Tot ze met de pot mee aten. Er is niks mis mee. Olvarit maken al jaren die potjes en weten ook wel wat er in kan en wat niet. Het is alleen nu de hype om het zelf te maken. Niks mis mee als je dit wilt doen en de tijd er voor hebt.
 
Wat zijn ouders toch altijd veroordelend. Die mensen kopen zeker ook nooit iets voorverpakt uit de supermarkt. Oogsten alles zelf van het land ofzo. Bakken hun eigen brood (want toevoegingen). Halen nooit ergens een patatje en God forbid als je een keer een cola drinkt. Nee, dat is anders. Schijnheilig. 
De Olvarit potjes zijn heel goed, zonder conserveermiddelen of rare toevoegingen. Wij geven voor het avondeten een potje en ze vindt ze overheerlijk. Bovendien kook ik zelf niet zo gevarieerd als wat er in de potjes zit. Pasta, vis, groenten. Ook dingen die ik zelf niet lust eet ze op die manier toch en elke avond eet ze iets anders.
 
Wij wisselen af. Als we ietss weten wat ie mag eet ie met de pot mee. Als ie het niet mag (bijvoorbeeld als we shoarma eten) dan krijgt ie een potje. Laat je niet van de wijs brengen door wat andere zeggen. Als het zo slecht was zou het niet verkocht worden of gegeten worden en er zijn zat mensen die potjes geven
 
Mijn moeder heeft mij potjes gevoerd tot ik bijna 6 jaar oud was.
Ze deed dit omdat ik een verschrikkelijk moeilijke eter was en dit was iets wat ik wel lustte en zo dus toch wat binnen kreeg.
Niet ideaal tot zo'n late leeftijd maar ik was blijkbaar gewoon erg lastig, en guess what, ik ben een gezonde 29 jarige vrouw die nu ook zwanger is. 
Dus zelfs met olvarit potjes word je groot 
 
Terug
Bovenaan