Zijn er ouders die olvarit potjes geven

Hoi
Ja ik geef potjes niet alleen die van Olvarit maar ook alle andere merken die ze bij de lidl alberthein en jumbo hebben lekker makkelijk en zo leert ze ook dingen eten die ik zelf nooit klaar zou maken want man lief bijna geen groentes of pasta en rijst en wil wel dat ze alles leert eten 
 
Wij geven ze ook gewoon hoor. En als we iets zelf eten wat ze mag, dan mengen we het erdoor. Mensen zijn goed in vooroordelen, mamaclubs zijn nu eenmaal vermoeiend :) 
Olvarit is dikke prima hoor! 
 
Ik geef ook vooral potjes Olvarit. Ik vond het best spannend om te beginnen met de eerste hapjes en potjes leken me dan wel makkelijk. Ook heb ik gewoon niet altijd tijd om vers klaar te maken (ons eigen eetpatroon is op't moment ook niet je van het). Ik begin nu iets meer zelf te koken voor onze zoon. 
Niks mis mee! Er zitten geen rare toevoegingen in Olvarit en het is precies de goede tijd gekookt. Bovendien vindt onze zoon het heerlijk en blijkt een mega makkelijke eter. Tot nu toe vond hij alleen pruimen vies. 
 
Ik geef ook vooral potjes Olvarit. Ik vond het best spannend om te beginnen met de eerste hapjes en potjes leken me dan wel makkelijk. Ook heb ik gewoon niet altijd tijd om vers klaar te maken (ons eigen eetpatroon is op't moment ook niet je van het). Ik begin nu iets meer zelf te koken voor onze zoon. 
Niks mis mee! Er zitten geen rare toevoegingen in Olvarit en het is precies de goede tijd gekookt. Bovendien vindt onze zoon het heerlijk en blijkt een mega makkelijke eter. Tot nu toe vond hij alleen pruimen vies. 
 
Hoi,
Ik gebruik af en toe een potje fruit van Olvarit voor onze dochter. Dit eigenlijk alleen als we weg zijn of het niet uit komt dat ik het zelf klaar maak. Kan het niet meenemen want dan is alles bruin en vies.
Niks mis mee, hoop altijd dat ze wat over laat haha. Helaas is dit nooit zo :p
Groente etc geef ik niet omdat ik een hele voorraad eigen gemaakt eten heb in de vriezer. Dit kan ik ook makkelijk meenemen als we weg gaan. Deze smaken zijn echt wel heel anders dan wanneer je het zelf maakt. Smaken van zelf gemaakt zijn veel echter en het is goedkoper.
Maar wat jij zelf wil. Trek je niks aan van de mensen die je raar aankijken. Dat ga je met alles krijgen. Oh geen bv, nou dat is slecht. Potjes, oh nou dat is echt niet goed hoor. Etos luiers, oh nee ik gebruik Pampers. Zo kan ik nog wel even door gaan ;-)
 
Terug
Bovenaan