zijn er ouders....

A

Anoniem

Guest
Hi dames,
Zijn er ook ouders die hun kinderen niet naar een kdv of oppas brengen maar het gewoon zelf doen????
Ik ben voornamelijk thuis en ga dadelijk drie keer vier uurtjes werken in de week, dan is mijn man thuis en zorgt dan lekker voor onze kleine meid.
Wil hier niemand voor het hoofd stoten, iedereen moet doen waar ie zin in heeft, ik ben gewoon heel benieuwd.
X

Hoi hoi

Ik vroeg het me eigenlijk ook al af....
Ik ben een moeder die thuisblijft. Ik zou eigenlijk wel 2 dagen gaan werken, dan zou mijn moeder oppassen, maar door omstandigheden gaat dit niet gebeuren. En werken voor de creche vind ik een beetje onzinnig. Ik heb geen opleiding, dus dan zou ik echt voor niks werken... Ik moet wel zeggen: Ik vind het Geweldig!!! Het idee dat ik iets zou missen lijkt me niet zo leuk. Als je thuiskomt en je oppas (of leidster) vertelt dat hij voor het eerst mama zei..... Maar goed, als je wel moet, zal dat ook wel weer anders zijn. Gelukkig verdient mijn man genoeg en kan ik thuisblijven. Ik heb nu ook ineens wel de behoeft aan een tweede baby... Wilde er altijd maar1 maar nu ik toch thuis ben....hahaha

Ben ook benieuwd naar de anderen
Liefs Annet

Hoi,
Ik ben pas weer een week aan het werk,en ik werk als mijn vriend thuis is,dat wil zeggen 1 week `s morgens en de andere `s avonds,ik moet ook om het weekend.Ik werk gem 18 uur per week.Maar ik moet zeggen dat het vies tegen valt,gaan werken.Ik ben wel blij dat ze gewoon thuis is,maar toen ik mijn meisje nog niet had ging ik oh zo graag werken maar nu.......maar helaas ik moet anders redden we het niet.Misschien dat ik ooit minder kan....ha ha ha misschien winnen de staatsloterij met oud op nieuw,dromen mag ....
gr gaby.

per 1 januari werk ik de woensdag van 12 ot 16 en vrijdag van 9.30 tot 16. M'n moeder past dan op Yoëll. Ik woont tien minuten van m'n ouders en vijf van m'n werk, dus zowel ik als Yoëll maken geen langen dagen.
Ik vind het heerlijk om weer aan het werk te gaan, ik geniet vanm'n mannetje en als ik 's avonds ben wezen paardrijden vind ik het heerlijk om weer bij hem thuis te komen. Maar het thuis zitten is niet voor mij weggelegd, ik denk dat voor mijn gevoel mn wereldje heel klein wordt.

Groetjes Pauline mv Yoëll (3m, 1w, 3d)

Hoi Hoi,

Hier ook een full time thuisblijfmoeder .
En ik vind het geweldig want idd wat er al eerder gezegd werd, ik zou het ook vreselijk vinden als ik mijn kleine man ophaal van het kdv en ik hoor daar dat hij mama heeft gezegd.

Ik wil graag alle eerste keren zelf mee maken.
Nou gaat dit dus ook want mijn man heeft een eigen bedrijf maar als hij gewoon voor een baas had gewerkt, had ik waarschijnlijk ook wel minstens part time moeten werken hoor.
Wil je ook leuke dingen blijven doen.

Groetjes pam mv Stephan

hoi meiden,

Ik ga 9 januari weer aan het werk. Ik werk op dinsdag,woensdag 's middags van 14.00 tot 21.00 en vrijdagochtend van 7.00 tot 14.00.De dagen dat ik werk "past" mijn mannetje op en op vrijdag tot 9.00 mijn schoenmoeder en daarna mijn mannetje weer.Ik ben van plan om Nikki pas naar de creche of opvang te doen wanneer ze een jaar is.Krijg het niet vergoed door mijn baas.

groetjes van anous mv Nikki (15wkn en 6dgn)

Hallo,

Ik werk vanaf vorige week weer drie dagen en vindt het op zich niet zo erg. Ik moet zeggen het liefst had ik wel 2 dagen willen werken maar op dit moment is dat nog niet mogelijk.

Ik persoonlijk met alle respect voor de moeders die thuis zijn moet er niet aan denken de hele week thuis te zitten met de kleine hoe lief ik hem natuurlijk ook vind.

Nee twee dagen lijk mij ideaal.

Groetjes Jasmijn75 mv Tim 16-09-2006

hey hoi hoi,

ik ben ook fulltime thuismoeder, en het bevalt me zeer goed.....
Yoëll heeft een hele slechte start gehad en "was" huilbaby en nog steeds heeft ie veel aandacht etc nodig maar gaat gelukkig steeds beter....af en toe passen mijn ouders of schoonouders op maar zou het verschrikkelijk vinden om hem een paar dagen in de week te moeten wegbrengen.
Heel miss. ga ik volgend jaar weer werken, maar als dat zo zou zijn dan wil ik absoluut niet meer dan 2 dagen p. week, mijn man is iedere week ook een dag vrij en hij zou eventueel 2 dagen vrij kunnen krijgen of thuis kunnen werken....maar goed we redden het eerst zo nog goed dus het blijft eerst zoals het is.....Heerlijk om alles mee te krijgen van   het kleine mannetje....alle eerste keren wil ik zelf natuurlijk heel graag zien....haha maar goed wie niet (mn nicht heeft bij haar kindje de eerste stapjes en de eerste woordjes niet zelf meegekregen......verschrikkelijk lijkt me dat hoor....)

groetjes Denise mv Yoëll alweer bijna 5 mnd

Terug
Bovenaan