zijn jullie al helemaal klaar en hebben jullie alles al binnen?

zoals mijn topic zegt, zijn jullie al helemaal klaar? en heb je alles al in huis?
mijn kamertje is zo goed als klaar. alles gewassen, alle zwitsalflesjes al ingeslagen, luiers, kraampakket ziekenhuistas is bijna klaar.
en voorjezelf? ik heb nog wat nieuwe onderbroeken gekocht, 2 nieuwe nachtjaponnen alvast 2 doosjes muisjes.. moet nu echt nog cake halen (wil k deze x doen makkelijker als beschuit) maar heb nu zoiets nog van wat moet knou nog meer? heb soms het gevoel dat knog wat vergeet..

Hey,

Wat fijn dat alles al klaar is geeft ook wel een lekker gevoel he.

Hier ook alles zo goed als klaar, kamertje af op 1 ding na en alle kasten zijn ingericht met de gewassen kleertjes, kleden en hoezen van de maxicosi, luiers liggen er de flesjes staan er de voeding is er en de muisjes ook. Alleen tegen de tijd het beschuit nog halen hihi.

Liefs RH

Wat lekker om alles al klaar te hebben en in huis,hier nog lang niet hoor,heb een paar weekjes geleden pas de kleertjes van zolder gehaald.en moet die allemaal nog wassen,de wieg ook nog niet klaar(leg ik nu mn kleren savonds in)moeten het weekend nog een duwagen gaan halen.en moet nog een huispak voor na de bevalling nog een aankleedkussen kopen(andere kapot)en zo zijn er nog wel meer dingen,heb nog niet eens aan cae en muisjes gedacht haha...dus ja moet nog een hoop gebeuren hier...heb echt geen tijd,nog 2,5 week werken dan ga ik ook alles klaarmaken en goed schoonmaken maar kriebelt allemaal wel hoor

liefs jootje

Wij moeten nog zwitsal,luiers,doekjes. Speentjes voor het flesje. Wil ook nog een hoop poetsspullen gaan halen om alles lekker schoon te maken voor hij komt. En zodat dat allemaal in huis is. Verder is het kamertje helemaal klaar. Dit weekend zijn kleertjes wassen. Gelukkig hebben wij nog 9 weken te gaan. Maar wil het liever allemaal wat vroeger klaar hebben dan te laat :)

Wij zijn een heel end. Morgen werk ik thuis en dan kan ik mooi alle aanwinsten van de babyshower opruimen en inventariseren wat er nu nog precies nodig is. Ik gok alleen nog wat Zwitsal producten en dan zijn we er wel.
Ik moet alle kleertjes nog wassen, maar dat wil ik doen als ik niet meer werk. Alhoewel ik morgen als ik alles vast heb waarschijnlijk al een start maak. Wil daar alleen nog even neutrale wasmiddel voor scoren voordat alles anders weer opnieuw kan omdat mevrouw niet tegen het wasmiddel kan.
Nog drie weken werken... maar ik kan niet wachten tot het zover is! Vanmiddag naar de vk, zin in ben weer benieuwd :D

Wij hebben ook alles in huis :). We hebben vorige week een nieuwe auto gekocht, ook een van de dingen die nog op mijn lijstje stond. Kamertje is klaar, alle spulletjes zijn in huis, postzegels liggen klaar en kaartje is uitgezocht. Volgens mij ben ik niets vergeten en anders redden we het zonder ook wel. Ik heb de tas ook al klaar staan al ben ik bijna 35 weken. Het gaf mij een heel onrustig gevoel als mijn vriend alles bij elkaar zou moeten zoeken. Ik ben nu bezig met het maken van een boxkleed, als dat klaar is heb ik alles af :)

Ik zit hier nog in de rommel....
de commode moet nog in elkaar. Vriendlief heeft het er zwaar mee... hij baalt dat ie niet 60 euro heeft betaald aan Babypark, opdat zij alles in elkaar zouden zetten. De klus was groter en ingewikkelder dan dat hij had gedacht.... En ik kan niets anders doen dan toekijken, naar alle piepschuimen borden die in de rondte vliegen, en naar de mega veel dozen.
heb grof vuil al gebeld vanmorgen en ze komen vrijdag alles ophalen....
Maar als het dan klaar is, dan heb ik ook weer wat meer rust... Ik ben zelf nog bezig om de gordijnen te maken, en wil nog 2 leuke schilderijen maken voor op het kamertje, en nog meer knutsel dingen....
Ach, ik heb nog 7.5 week.... tijd genoeg, toch?
pffff, vind het gewoon spannend worden....

Hier is alles bijna klaar. De lakentjes van de wieg nof even strijken, wiegje en bedje opmaken, luiers kopen en de tassen klaarzetten. Ook de schoonmaak is nu bijna klaar. Ik ben nu 35,5 dus het kan nog. Wil alles met 37 wk klaar hebben en dat ga ik makkelijk redden. Heerlijk gevoel om alles onder controle te hebben haha!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan