zijn jullie al helemaal klaar en hebben jullie alles al binnen?

Hier ik al een hoop gedaan, maar nog wel wat essentiële dingen die gebeuren moeten. Behang is eindelijk binnen dus dat gaan we komend weekend doen en dan kunnen we het ledikantje in elkaar zeten, de rest van de babykamer is al af gelukkig. Alles is gewassen en gestreken. Spullen voor in het ziekenhuis zijn gehaald, alleen nog inpakken. Nog 3 dagen werken en dan verlof. Daarin wil ik nog wat schoonmaken en ordenen. Dan is het toch echt wel klaar! Vooral nu dit mijn laatste week werken is vind ik het spannend worden. Sluit iets af om verdere te wachten op die kleine en ik weet al lang dat ie er aan komt, maar het komt zo dichtbij!

Nog laaaaange niet klaar hier.. Heb net vandaag de plinten en kozijnen voor de eerste keer geschilderd, we moeten nog behangen én vloerbedekking leggen en dan gaan inrichten (even doorpakken maar dan is het ook zo klaar , is maar een klein kamertje). Onze kamer aanpassen zodat co-sleeper daar kan, de box naar beneden halen, alles nog wassen (maxi-cosi hoezen, kinderwagenhoezen, boxkleden. Gelukkig heeft mijn mama de kleertjes en lakentjes meegenomen). Dan nog schoonmaken en alles inpakken. Met andere woorden: we moeten eigenlijk alles nog doen.. Hahaha.. Nog 6 weken de tijd (en ik ga er maar uit van 8, aangezien zoonlief ook 11 dagen op zich liet wachten na UD). En als deze toch eerder komt, en alles is nog niet af? Het belangrijkste hebben we in huis, dat zijn we zelf..

Hier ook een moeder waar nog niet alles af is. Wij gaan de baby kamer niet opknappen omdat we vlak ma de geboorte verhuizen. Box en wieg in elkaar, kinderwagen in elkaar. Ben nu met de kleertjes binnen. Ben nu 36 weken en bij onze eerste was alles al klaar. Moet nog van alles halen, voedingsbh, billendoekjes, vit k en d, wat basisbroekjes heb meer shirtjes dan broekjes. Voeding, ga bv geven maar haal even wat van die zakjes bij de appotheek dat als ik problemen heb metnde voeding ik altijd nog wat kunst voeding kan maken. Uhhhhh, verder alles nog even netjes inrichten, oh ja badspullen van zolder halen en badcapejes moet ik ook ng halen, pfffff maar goed da mijn verlof vrijdag begint. Volgens mij zijn de moeders die al kids hebben. Lopen allemaal wat " trager" oh geboortekaartjes moeten nog besteld worden bij de drukker en alleen een jongensnaam staat al vast!

Hihihihi genoeg te doen

@2dexmama.. ik ben meestal wel trager hoor heb nl ook al 3 kinderen maar ik weet niet heb gewoon beetje onrust.. van als het maar klaar is.. nu kan ik het nog dus nu moet ik het doen..maar ben nog maar bijna 32 weken dus opzich heb knog wel ff

Vanwege enorme vermoeidheidsklachten (trage schildklier, bloedarmoede, B12 gebrek) heb ik de afgelopen maanden eigenlijk alleen maar geslapen en gewerkt. Dus was helemaal nog niet zo bezig met alles regelen. Ze zijn sinds begin januari achter waar het aan ligt en ik krijg medicijnen, maar met nu nog 6,5 week te gaan is dat eigenlijk een beetje te laat. Ondertussen toch wel van alles in huis gehaald en veel hulp ingeschakeld, anders zou ik het zeker niet op tijd redden. En lang leve internet! Online bestellen is echt zo handig! De belangrijkste spullen zijn iig binnen. Koffertje moet nog ingepakt worden. Laatste spullen, kleertjes, aankleding babykamer, halen we komend weekend. Er moet nog wel wat geverfd worden, maar alleen decoraties dan. Geboortekaartje moeten we nog uitzoeken en dan met een drukker regelen. Verder is alles wel zo'n beetje rond. Ondanks alle ellende van de afgelopen tijd toch redelijk op tijd met alles :).

Terug
Bovenaan