De babykamer bij ons is af. Met wassen ben ik al een beetje begonnen. Ga morgen lekker de lakentjes wassen en dan hoeft er alleen nog maar schoongemaakt te worden.
Voor de rest moet onze slaapkamer eigenlijk nog even geschilderd worden, maar dat is geen prio.
Moet ook nog wat schoonmaak dingen in huis halen en voeding.
Het belangrijkste is het geboortekaartje bestellen. Weten wat we willen en dat is eigenlijk zo gedaan. Wil nog even kijken op de 9 mnd beurs of er een kortingscode is !
Adressen staan nog in computer dus dat is 1 druk.
Voor de rest moet ik nog wel veel andere dingen afhandelen, maar dat komt wel goed.
Ik heb gelukkig een super lieve man en die helpt me erg goed.
Nog 3 weekjes werken en dan 2 weken lekker niks doen voordat de kleine ukkepuk er is.
Liefs
Voor de rest moet onze slaapkamer eigenlijk nog even geschilderd worden, maar dat is geen prio.
Moet ook nog wat schoonmaak dingen in huis halen en voeding.
Het belangrijkste is het geboortekaartje bestellen. Weten wat we willen en dat is eigenlijk zo gedaan. Wil nog even kijken op de 9 mnd beurs of er een kortingscode is !
Adressen staan nog in computer dus dat is 1 druk.
Voor de rest moet ik nog wel veel andere dingen afhandelen, maar dat komt wel goed.
Ik heb gelukkig een super lieve man en die helpt me erg goed.
Nog 3 weekjes werken en dan 2 weken lekker niks doen voordat de kleine ukkepuk er is.
Liefs