zijn jullie al helemaal klaar en hebben jullie alles al binnen?

De babykamer bij ons is af. Met wassen ben ik al een beetje begonnen. Ga morgen lekker de lakentjes wassen en dan hoeft er alleen nog maar schoongemaakt te worden.
Voor de rest moet onze slaapkamer eigenlijk nog even geschilderd worden, maar dat is geen prio.
Moet ook nog wat schoonmaak dingen in huis halen en voeding.
Het belangrijkste is het geboortekaartje bestellen. Weten wat we willen en dat is eigenlijk zo gedaan. Wil nog even kijken op de 9 mnd beurs of er een kortingscode is :)!
Adressen staan nog in computer dus dat is 1 druk.

Voor de rest moet ik nog wel veel andere dingen afhandelen, maar dat komt wel goed.
Ik heb gelukkig een super lieve man en die helpt me erg goed.

Nog 3 weekjes werken en dan 2 weken lekker niks doen voordat de kleine ukkepuk er is.

Liefs

O jee iedereen is al bijna klaar!!!krijg nu toch ook de kriebels en de zenuwen hoor!!!wil ook klaar zijn....maar ach heb nu ook nog 8 a 9 weken de tijd...dus moet toch te doen zijn?

liefs jootje

nog 4,5 week tenzij ik eerder ingeleid wordt, dan is het 2,5 week

wat gaat dat snel!
alles gewassen en tas aan inpakken. is juist dat ene jurkje wat ik mee wou nemen naar het ziekenhuis in de was verdwenen, kan hem niet vinden. hij hing te drogen......

kamertje is helemaal klaar, flesjes alles is gesterilisteerd en in zakjes gedaan.

Alleen nog de waterkoker ontkalken, dat is wel aan te raden want die gebruik je straks bij flesvoeding.

we hebben nu thuiszorg 1 dagin de week voor Mara en 1 uurtje huishoudelijke hulp, dus er zit eindelijk schot in de zaak. Hopelijk kunnen ze nog wat extra taken doen voor die tijd. Maar ja dat is afwachten, ze moeten ook wennen aan een dag met onze oudste meid.
Morgen komen de klossen en die gaan er zaterdag onder, dan ook zeiltje op het bed voor het geval dat...

over morgen controle bij vk
ik weet niet meer of ik hoop op 2 weken of 4 weken voor de kleine er is, ik wil zo graag van deze kutzwangerschap af zijn, maar voor de uk is het beter nog ff te blijven.

Ons meiske mag komen.
Alles staat op haar te wachten, heb ook nog maar 4 weken te gaan. Heb vandaag de pyama's voor het ziekenhuis en kraambed binnengekregen. Dus de laatste spulletjes gaan de tas in voor het ziekenhuis en dan is het genieten van elkaar en nog even met zijn 2tjes zijn. Al moet ik zeggen heb een geweldige man die echt nu ik helemaal niks meer mag en kan alles met veel liefde van me overneemt. dat terwijl hij elke ochtend om 4 uur naast zijn bed staat en pas rond 7 uur thuis is elke dag. Mijn moeder komt elke maandag, woensdag en vrijdag om hier alles bij te houden. Morgen weer een morgen ziekenhuis met gynaecoloogbezoek en weet ik wat allemaal.

Jeejtje als ik dit lees denk ik alleen maar wat moet ik nog veel doen!
Wassen nog niks aan gedaan. Ik heb welgeteld al 1 zwitsal flesje. Nog niks voor het ziekenhuis klaar gezet. We zijn nog bezig met het ontwerp van het kaartje, en de naam zijn we al helemaal nog niet uit.

Nog 2,5 week werken en dan gaan we aan de slag.

Ook wij zijn helemaal klaar,
kamer is af en gebruik klaar, kaartjes zijn rond op foto van de kleine na, tassen staan klaar, camera ligt klaar, flessen uitgekookt, kleding gewassen.

nu nog max 6,5 week wachten al denken het ziekenhuis en wij dat het eerder komt

Hoi, hier ook alles bijna klaar. Zijn nog een paar dingen die ik moet kopen (als een emmer, en spullen voor de bevalling)

Morgen komt de box er te staan. Wilde hier mee wachten tot 35 a 36 weken. maar tenaanzien ik bij 37 weken gestript ga worden en dan de bevalling kan beginnen, gaan we deze nu neerzetten. Dan kan de kat er nog even aan wennen.
Ook deze week of begin volgende week de tas neerzetten en de laatste kleding kopen ( de hema heeft heerlijke sportbroeken, en daar wil ik er nog 1 van hebben)

Tja dan gaat het echt dicht bij komen voor vele van ons

x yvonne

Terug
Bovenaan