zijn jullie veel aangekomen of juist afgevallen

A

Anoniem

Guest
ik ben heel benieuwd hoeveel jullie zijn aangekomen of afgevallen.
ik ben nu 22 weken zwanger en ben 3 kilo lichter dan voor de zwangerschap.
nu ben ik wel vanaf de 17 weken veel misselijk en moet ik veel overgeven.
hoe gaat het met jullie gewicht

groeten aan al de dec moedertjes en dikke kus sandra

Nou, ik ben in ieder geval juist niet afgevallen
Ik ben nu 23 weken en 2 dagen zwanger en bijna 9 kilo aangekomen.
Volgens mij is dat best veel...

Maar goed, dat komt misschien ook omdat ik nu niet meer 3 x per week kan sporten.
Verder eet ik niet veel meer ofzo.
Maar afvallen is er bij mij in ieder geval niet bij

Groetjes, Lotte

hier ook al een dikke 10 kilo erbij in 21 weken. ach straks gaat dat er wel weer vanaf.
maar ik vind het wel raar hoor, kndje was bij de echo geschat op 350 gram en daarvoor was ik al 9 kilo aangekomen....

komt bij mij ook dnek ik doordat ik veel minder puf heb om te sporten.
en de een komt nu eenmaal veel aan en de andere weinig. ik maak me er verder niet druk om, na de bevalling gaan die kilo's er wel weer vanaf.

Hoi,
ik ben nu 23 weken zwanger en 7.5 kg aangekomen.
ik denk dat dit best normaal is maar toch wil ik eigenlijk niet te veel aankomen want bij mijn eerste is het er nog lang aangebleven en dat is niet zo fijn.
je wilt toch graag leuk achter de kinderwagen.
ik ga ook niet op mijn lijn letten nu en eet wel wat ik lekker vind maar ik ben van mezelf best een gezonde eter.
vind het ook wel belangrijk als je zwanger bent dat je gezond eet.
gr lisette

Ik ben 23 weken en 1,6 kg zwaarder.
Maar ben in de eerste 10 weken ongeveer 9 kg afgevallen.
Het zal wel goed zijn. Mijn kindjes zijn wat aan de lichte kant, maar niet verontrustend.
De rest van de kilo's zullen nog wel volgen.

Groetjes Bertine

hoi

Ik ben nu 26 weken en ben al 11 kilo aangekomen,bij de 1e was ik ook 18 kilo aangekomen ofzo en het was er zo weer af binnen twee mnd op oud gewicht,laatste 5 kilo   wel zelf aan meegeholpen.ach ik zie het nu ook wel weer die kant op gaan en dat gaat er wel weer af,want ik ben snel ontevrdeen over mijn gewicht en ben een paar jaar gelden best veel afgevallen en wil niet weer zo zwaar blijven als toen.en ik heb er nog 1 rondlopen die ook energie vreet.ach en anders is het nog maar zo is voor een goed doel. gr wendy

Ik heb de weegschaal verstopt en heb dus geen idee hoeveel kilo erbij zit. Wel weet ik zeker dat het er heel wat zijn, maar hoeveel wil ik echt niet weten!
Heerlijke onwetendheid, als e kleine een maand of drie is ga ik er wel weer op!
Groetjes Soela

hoi, ik ben net 24 weken en ben nu net geen 2 kilo aangekomen.
Ik vind dit zeer goed maar moet wel zeggen dat ik er wel mijn best voor doe, niet meer snoepen enzo en toch 2x in de week gaan zwemmen waarvan 1x zwangerzwemmen
Ik was ervoor een fervente volleybalster van 3x in de week, maar natuurlijk lukt dit nu niet meer aangezien mijn buik al gigantische proporties heeft aangenomen
Donderdag naar de gynaecoloog en hij kijkt altijd eventjes of alles daarbinnen in orde is

Terug
Bovenaan