zijn jullie veel aangekomen of juist afgevallen

hallo allemaal

ik ben ruim 10 kilo afgevallen en ik pas dus al mijn broeken dus nog. als ik een gewoon
shirt aan heb zie je eigenlijk nog niks bij mij. dat was bij mijn eerste wel anders hoor.
toen had ik al positiekleding aan. het is echt raar, na de bevalling ben ik echt helemaal niks afgevallen en dat is dus echt niet leuk hoor. echt niks hielp en had er eigenlijk al vrede mee en nu begin ik aftevallen. aan de ene kant wel een voordeel ik kan voorlopig nog mijn eigen broeken aan wel ff een riempje om anders zakt hij van me kont hahaha
en in de winter maar aan de positiekleding.
veel liefs hopvrouw 21wk en 5 d

hai dames,

Ik woog aan het vroege begin van mijn zwangerschap 94,5kg.
Toen ik 12 weken in verwachting was woog ik ineens 90kg.
Nu, 25 weken weeg ik weer 94,5kg, dus ik blijf nog even gelijk.
Hoop dat het zo blijft, maar een paar kilo er aan vind ik niet zo heel erg, al zie ik mezelf liever onder de 100kg en niet er boven, maar ja.

gr. ik

Hoi,

Aan het begin van mijn zwangerschap woog ik 68 kilo en nu ben ik 77 kilo, 9 kilo dus!
Aangezien ik gestopt   ben met roken (gelijk toen ik wist dat ik zwanger was) en graag mag snoepen vind ik het best meevallen.
Maar ja...we zijn er natuurlijk nog niet en het zullen wel meer dan de 12 kilo's worden waarover je leest in "de boekjes".
Ach straks achter de kinderwagen loop ik het er wel weer af.

Groetjes Gea 26 weken en 1 dag zwanger!

Ook ik heb de weegschaal de deur uit gedaan. De laatste keer bij de verloskundige was ik 5 kilo gegroeid. (21 weken zwanger).
Dinsdag heb ik weer een afspraak (25 weken zwanger) en het zal mij benieuwen hoe het met mijn gewicht staat. Bij mijn eerste zwangerschap ben ik totaal zo'n 20 kilo aangekomen. Toen was ik met 25 weken al een stuk zwaarder.
Ik let ook niet echt op de lijn,  ik geniet  maar heb  eigenlijk heel weinig trek in lekkere dingen.  

Annette  

hallo ik ben mrgen 25 weken zwanger en ben nu 2,6 kilo bijgekomen.
Vind dat het nu wel rap gaat want vorige week was er nog geen 2 kilo bij

Het zal wel een groeispurt zijn van het kindje ook, want mijn buik is er ook weer op vooruitgegaan

Ik heb gehoord dat je minstens 8 kilo moet bijgekomen zijn omdat je anders gifstoffen aan je kindj hebt gegeven, omdat die 8 kilo enkel maar kind, placenta, baarmoeder, bloedvolume en vruchtwater vertegenwoordigen en borstweefsel. Klopt dit?

Hoi hoi

Ik ben nu 23w3d zwanger en ben nog helemaal niks aangekomen.
Zit nog steeds onder mijn begingewicht, dit is mijn 2e zwangerschap.
Bij de 1e was ik ook 18,5 kg aangekomen, dus vind het nu wel lekker;)

Liefs

Ik ben 22 weken zwanger en tot nu toe 4kg aangekomen. Ik probeer wel een beetje op te letten met wat ik eet, want ik ben al zwaar. Bij mijn eerste zwangerschap was ik totaal 12 kg aangekomen. Dat is gemiddeld geloof ik. En als ik zo door ga zal ik weer ergens rond de + 12kg uitkomen. Moet zeggen dat ik op het moment alleen maar zin heb in lekkere (lees ongezonde) dingen. Dat is natuurlijk niet echt goed voor mijn gewicht

Groetjes
sabine

mama van Koen, 2 jaar en 22 weken zwanger

Voor Julie,

Ik weet niet of dat wel klopt van die 8 kilo die je minstens moet zijn aangekomen. Het gaat erom dat je kindje goed groeit, en als dat goed gaat, maakt de rest niet zoveel uit, ja, teveel aankomen is ook niet goed, en allen maar afvallen brengt ook zorgen met zich mee.
Als je nu negen maanden lang ziek bent, en veel moet spugen, zul je ook niet veel aankomen denk ik.
Mijn eerste zwangerschap ben ik 15 kilo aangekomen, waarvan er zo'n 7 kilo altijd is bijgebleven. Mijn tweede zwangerschap ben ik zo'n 7 kilo aangekomen, bij de derde maar 2 en half en bij de vierde zo'n 5 kilo. Die kilo's zijn er altijd wel weer vrij vlot afgegaan. Alle vier de kinderen waren eigenlijk goed gezond, en wogen tussen de 6 en 8,5 pond. Heel gemiddeld dus.

Het belangrijkste vind ik dat met de baby en mij alles goed gaat, de rest is voor mij maar bijzaak.

Liefs Hilma.

Terug
Bovenaan